اخبار داغ

نماینده حماس در ایران :

ایستادگی، استراتژی همیشگی ماست / طرح معامله قرن یک گستاخی است

ایستادگی، استراتژی همیشگی ماست / طرح معامله قرن یک گستاخی است
نماینده حماس در ایران گفت: ما یهودستیز نیستیم ، جنگ ما جنگ دینی نیست ، جنگ حق و باطل است ، ما معتقدیم آنها یک رژیم باطلی هستند که در سال 1948 تاسیس شده ، ما اهل جنگ نیستیم اما اگر با ما دعوا کنند ما نیز پاسخ قاطعی خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ خالد قدومی نماینده‌ی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ایران در گفت و گوی اختصاصی با این پایگاه خبری اظهار کرد : روز قدس سنت حسنه خمینی کبیر است و یک پیام ویژه داشت که هویت انقلاب اسلامی است و آن وحدت امت اسلامی می باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛ ,

قدومی افزود : بعد از 70 سال همچنان شاهدیم که غزه و مسجدالاقصی در محاصره هستند ، هویت مسجد و شهر را دارند عوض می کنند ، برای کوچه ها و معابر نام های جدید می گذارند و می خواهند یک هویت جعلی را به فلسطین غالب کنند اما هر ساله در جشن روز قدس مردم به میدان می آیند و هنوز اراده مردم غزه و فلسطین نشکسته است .

,

معامله قرن یک گستاخی است

,

وی با اشاره به اینکه معامله قرن یک گستاخی است ، تصریح کرد : این طرح اسمش جدیده وگرنه محتوای آن سالهاست که مرحله به مرحله در فلسطین اجرا شده و انتقال پایتخت اسراییل از تل آویو به قدس نیز جزوی از این طرح بوده است ، آنها به دنبال گرفتن حق طبیعی مردم فلسطین هستند ولی به خواست خدا هر وقت مردم فلسطین ایستادگی کردند توطئه ها را در هم شکستند .

,

نماینده حماس در تهران با اشاره به طرح معامله قرن در منامه بحرین در تیرماه آینده گفت : در مواجهه با این طرح همه گروههای فلسطینی کنار هم ایستاده اند و حتی محمود عباس نیز آن را محکوم کرده است ، معامله قرن همان طرح قدیمی است منتهی قبلا همه چی زیر میز بوده الان روی میز است و با آمدن ترامپ که عروسک دست نتانیاهو است سعی دارند کار را تمام کنند اما مقاومت نمی گذارد .

,

مردم منطقه از اسراییلی ها بیزارند

, مردم منطقه از اسراییلی ها بیزارند, مردم منطقه از اسراییلی ها بیزارند,

قدومی بیان کرد : در معامله قرن آمریکا و برخی اعراب نظیر عبرستان دنبال عادی کردن روابط اسراییل و فلسطینی ها هستند تا حس نفرت از بین برود و آنها به هم محبت بورزند در حالیکه این توافق به سرانجام نخواهد رسید چرا که مردم فلسطین و حتی همسایگان نظیر مصر به شدت از اسراییلی ها نفرت دارند ، امروز فارغ از سیاستمداران به هر گروه هنری و سینمایی نیز بگویید نظرتان در مورد اسراییل چیست ، ابراز انزجار می کنند .

,

وی با اشاره به اینکه ما یهودستیز نیستیم بیان داشت : جنگ ما جنگ دینی نیست ، جنگ حق و باطل است ، ما معتقدیم آنها یک رژیم باطلی هستند که در سال 1948 تاسیس شده و قبل از تاسیس این رژیم منطقه آرام بوده اما از وقتی که اسراییل بوجود آمد کل دنیا ناآرام شده است ، ما اهل جنگ نیستیم اما اگر با ما دعوا کنند ما نیز پاسخ قاطعی خواهیم داد.

,

قدومی اضافه کرد : مهمترین دستاورد روز قدس و راهپیمایی مردم ایران اینست که مردم فلسطین احساس می کنند تنها نبوده و ملت شریف ایران همیشه پشت آنها هستند ، خیلی جالب است که روز قدس و روز 22 بهمن دو جشن اصلی مردم ایران است و ایران می خواهد بگوید که همه ما جزو امت اسلام هستیم .

,

استراتژی اصلی ما ایستادگی است

, استراتژی اصلی ما ایستادگی است, استراتژی اصلی ما ایستادگی است,

نماینده حماس در ایران در پاسخ به این سوال که استراتژی شما بعد از طرح معامله قرن چه خواهد بود گفت : استراتژی اصلی ما ایستادگی است .

,

قدومی در پاسخ به ان سوال که آیا می خواهید همچنان با سنگ بجنگید ، اشاره کرد : قدرت موشکی مقاومت دقیق تر و منفجر کننده تر شده است ، امروز ما موشک هایی داریم که نقطه زن هستند ، اسراییلی ها در مقابل موشک بدر که برد 40 کیلومتری دارد مانده اند حال اینکه برخی موشک های ما تا 175 کیلومتر برد دارد ، هر یک از موشک های ما 2 و نیم تن وزن دارد و باید بگویم که گنبد آهنین تبدیل به گنبد کارتونی شده است .

,

موشک های مقاومت باعث شکستهای سنگین شده اند

, موشک های مقاومت باعث شکستهای سنگین شده اند, موشک های مقاومت باعث شکستهای سنگین شده اند,

وی یادآور شد : وقتی ما چند تا موشک می زنیم آنها صدها موشک برای خنثی کردن موشک های ما می زنند ، این در حالیست که قیمت هر یک از موشک های ما 170 دلار است در حالیکه هر موشک اسراییلی ها 40 تا 50 هزار دلار می ارزد و این باعث شده تا به لحاظ اقتصادی آنها متحمل شکستهای سنگینی شوند .

,

این مقام فلسطینی در خصوص قدرت پهبادی مقاومت نیز سخن راند و افزود : دو تا پهباد ما نفربر زرهی صهیونیستها را نابود کردند و به لحاظ فناوری نیز ما در سال 2014 به مدت 15 دقیقه تلویزیون اسراییل را هک کردیم و فیلم تانک ها را پخش کردیم .

,

قدومی با اشاره به افسانه سرایی در خصوص شکست ناپذیر بودن اسراییلی ها گفت : اینها افسانه و دروغ است ؛ ما وقتی سرباز اسراییلی گیلعاد شالیت را دستگیر کردیم 8 سال در نوار غزه زندانی بود اما آنها نتوانستند هیچ ردی از او پیدا کنند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه