اخبار داغ

مسئول کمیته اعزام و اسکان سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سمنان:

بیش از 3 هزار نفر از استان سمنان به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند

بیش از 3 هزار نفر از استان سمنان به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند
مسئول کمیته اعزام و اسکان ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سمنان از اعزام بیش از 3000 نفر از استان سمنان به مرقد امام راحل خبر داد و گفت: 80 دستگاه اتوبوس زائران را به تهران منتقل خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت سرهنگ علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و رئیس ستاد بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ظهر امروز در نشست خبری با تقدیر از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور گسترده مردم نشان داد فلسطین مهم ترین مسئله جهان اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

خالقیان مسئله فلسطین را آزمون بزرگ دفاع از مظلوم در برابر ظالم دانست و افزود: صهیونیست ها خودرا شکست ناپذیر می دانستند اما امروز پس از 4 دهه از انقلاب اسلامی معادلات تغییر کرده و جوانان مقاومت اسلامی نقش پررنگی دارند.

,

وی در ادامه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در جنگ های اخیر شکست های متعددی را متحمل شده و توان مقابله نظامی با جبهه مقاومت را ندارد.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) با اشاره به طرح معامله قرن و تلاش آمریکا در جهت حفظ رژیم صهیونیستی گفت: متحدان رژیم صهیونیستی سعی دارند از طریق نشست ها و معاملات سیاسی که یکی از آن ها طرح معامله قرن است روابط اعراب با رژیم اشغالگر قدس را عادی سازی کنند

,

خالقیان همچنین تصریح کرد: از سویی دیگر با تبلیغات و فضاسازی سعی دارند جمهوری اسلامی را تضعیف کنند تا معامله قرن که علیه معادلات منطقه است رقم بخورد.

,

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در وصیتنامه خود سعادت انسان را در سه چیز برشمردند اظهار کرد: تمسک به حدیث ثقلین، پایداری در صزاط مستقیم و اخلاص در عمل سه عنصری است که به گفته امام راحل موجب سعادت انسان می شود.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) در تشریح برنامه های سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: طبق سنت هرساله مراسم بزگداشت سی امین سالگرد ارتحال امام با حضور خیل عظیم مردم ایران در مرقد امام و با سخنرانی رهبر انقلاب پس از نماز ظهر و عصر برگزار می شود.

,

خالقیان از اعزام بیش از سه هزار نفر از استان سمنان با 80 دستگاه اتوبوس به این مراسم خبر داد و افزود: به جهت رفاه حال روزه داران، امسال صرفا 5 شهرستان غرب استان به این آیین اعزام می شند که شامل شهرستان های سمنان، مهدیشهر، سرخه، آرادان و گرمسار است.

,

وی با تاکید بر اهمیت نقش جوانان در تحقق گام دوم انقلاب بیان کرد: تلاش شده است تا جوانان و زائر اولی ها در اولویت اعزام ها باشند تا با فرهنگ و گفتمان امام بیشتر آشنا شوند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) با تاکید بر پیش بینی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته برای اعزام های دقیق و ایمن گفت: در هر اتوبوس همیار ایمنی، مبلغ یا مبلغه، مسئول فرهنگی، امدادگر و یک نفر به عنوان مسئول حضور خواهد داشت.

,

خالقیان همچنین تصریح کرد: همه زائران بیمه خواهند شد و اسکورت پلیس و اورژانس نیز به همراه کاروان خواهد بود.

,

وی در ادامه افزود: به جهت پیشگیری از مسائل بیوتروریسم و رعایت نکات بهداشتی، دقت های لازم در تهیه مواد غذایی صورت گرفته است.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) برگزاری برنامه های جنبی از جمله مسابقه وصیت نامه امام، مسابقات فرهنگی و برگزاری برنماه های مختلف در نقاط مختلف استان را از برنامه های جنبی بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال امام برشمرد و گفت: برگزاری شب شعر عاشقان روح الله در شاهرود و اجتماع رهروان روح الله در نقاط مختلف استان از برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه