اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تنگستان:

بیش از 400 هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان تنگستان رفع تصرف شد

بیش از 400 هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان تنگستان رفع تصرف شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان گفت: از اول سال جاری تاکنون میزان 400 هزار متر مربع از اراضی ملی این شهرستان رفع تصرف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آزاده قاسم زاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: زمین های تصرف شده پس از پیگیری های مجدانه واحد حقوقی شهرستان و همکاری یگان حفاظت ،مقامات قضایی ،نیروی انتظامی و شوراء حقوق بیت المال رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

وی افزود: از این مجموع اراضی رفع تصرف شده ۴۴۵۶متر مربع مربوط به بخش مرکزی و مساحت ٣۶٧١٨۵ مترمربع مربوط به بخش ساحلی دلوار بوده که به همت واحد حقوقی رفع تصرف شد که ارزش ریالی آن ١۶٧٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال می باشد.

,

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان تصریح کرد: این مهم با پیگیری های حقوقی منابع طبیعی و طی ٢۵مورد جلسه رسیدگی و تعداد ١٠مورد اجراء قرار انجام گرفت.

,

وی ادامه داد: یگان حفاظت منابع طبیعی برای جلوگیری از تصرفات اراضی ملی اهداف خود را بر مبنای پیشگیری و جلوگیری در این زمینه متمرکز کرده است اما قاطع با کسانی که از اراضی ملی سوء استفاده کنند برخورد می کند.

,

قاسم زاده افزود: عرصه های منابع طبیعی از سرمایه های ملی و متعلق به آحاد مردم است و حفاظت از این عرصه ها یکی از وظایف اصلی منابع طبیعی و آبخیزداری محسوب می شود.

,

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان ادامه داد: از مجموع ٢٠٠هزار هکتار اراضی ملی این شهرستان حدود ١۴هزار و ۶٨۵ هکتار جنگل دستکاشت ،۵۶هزار هکتار بیابان و ١٢٠هزارو ۶٨١ هکتار مرتع است.

,

وی یادآور شد: شماره تلفن ١۵٠۴ امداد جنگل ومرتع بصورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه گزارش در خصوص تخلفهای جنگلی ومرتعی است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه