اخبار داغ

حجت‌الاسلام مصباحی مقدم:

مسائل اقتصادی جامعه را نباید به دست حوادث سپرد/ دولتمردان روحیه انقلابی و حرکت جهادی را به چرخه بیندازند

مسائل اقتصادی جامعه را نباید به دست حوادث سپرد/ دولتمردان روحیه انقلابی و حرکت جهادی را به چرخه بیندازند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که مسائل اقتصادی جامعه را نباید به دست حوادث سپرد، گفت: از دولتمردان درخواست داریم که روحیه انقلابی و حرکت جهادی را به چرخه بیندازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز؛ حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم امروز در ششمین نمایشگاه آثار تاریخی و سیاسی قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ که در حسینیه بنی فاطمه شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: مسیری که انقلاب اسلامی در این چهل سال طی کرده است، مسیری است که از دوران ضعف به دوران قدرت رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: انقلاب اسلامی به برکت مشت‌های محکم مردم پیروز شد، در آن زمان بنا بود اجماع ملی به پیروزی برسد اما دیدیم که مردم در این نهضت امام خمینی(ره) شرکت کردند و تنها قوت جمهوری اسلامی همین مسئله بود، وگرنه کودتاهای فراوانی در این انقلاب انجام شد، اما بر این انقلاب و نظام تاثیری نداشت.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: در زمان جنگ تحمیلی سپاه و ارتش بازسازی شد و دشمن را ناکام گذاشتیم.

,

بیشتر بخوانید:

,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:, ,
  • طرح‌های امنیتی ایران برای خلیج فارس

  • ,

    طرح‌های امنیتی ایران برای خلیج فارس

    , طرح‌های امنیتی ایران برای خلیج فارس, طرح‌های امنیتی ایران برای خلیج فارس,
  • ایران حیثیت آمریکا را در منطقه لگدمال کرد

  • ,

    ایران حیثیت آمریکا را در منطقه لگدمال کرد

    , ایران حیثیت آمریکا را در منطقه لگدمال کرد, ایران حیثیت آمریکا را در منطقه لگدمال کرد,
  • نقش تاثیرگذار ایران در منطقه نقشه‌های دشمن را ابتر کرده است

  • ,

    نقش تاثیرگذار ایران در منطقه نقشه‌های دشمن را ابتر کرده است

    , نقش تاثیرگذار ایران در منطقه نقشه‌های دشمن را ابتر کرده است, نقش تاثیرگذار ایران در منطقه نقشه‌های دشمن را ابتر کرده است,

    ناگفته‌های عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از سفرش به آلمان

    , ناگفته‌های عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از سفرش به آلمان, ناگفته‌های عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از سفرش به آلمان,

    وی با بیان این‌که امروزه ایران در سطح منطقه نفوذ دارد، یادآور شد: خاطره‌ای در خصوص اهمیت ایران در منطقه و جهان دارم، بنده در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده ایران در کشور آلمان حضور پیدا کردم، یکی از چیزهایی که با وزیر خارجه این کشور صحبت کردیم و ایشان از من سئوالی کرد، بنده در جواب به ایشان گفتم ایران دارای عمق استراتژیک است.

    ,

    وی ادامه داد: عمق استراتژیک یعنی ایران دیگر آن ایرانی نیست که تقسیمات جعرافیایی آن را محدود کند ، بلکه ایران در منطقه نفوذ فراوان دارد ، این برکت جمهوری اسلامی است که در منطقه و جهان ، ایران اسلامی نفوذ دارد.

    ,

    عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: روزی در فلسطین با سنگ و مشک با دشمن می جنگیدند ، امروزه نه تنها سنگی وجود ندارد ، بلکه فلسطین امروزه هزاران موشک دارد که اگر آمریکا یک موشک بزند، فلسطین چندین موشک را به سمت آمریکا روانه می کند ، این نیز به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

    ,

    مصباحی مقدم ، مسائل اقتصادی جامعه ، تهران نیوز

    , مصباحی مقدم ، مسائل اقتصادی جامعه ، تهران نیوز, مصباحی مقدم ، مسائل اقتصادی جامعه ، تهران نیوز,

    وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند که فلسطین قطعه ای از جهان اسلام است ، مسئله اول ما مسئله فلسطین است ، امروز دیگر این راهپیمایی روز قدس متعلق به ایران نیست ، بلکه این راهپیمایی در کشورهای غربی نیز برگزار می شود.

    ,

    حجت‌الاسلام مصباحی مقدم ادامه داد: به برکت راهپیمایی و حضور شما مردم همیشه در صحنه ، انقلاب اسلامی در جهان می درخشد ، اقتدار ایران یعنی اینکه ترامپ می داند که جمهوری اسلامی ایران با کسی شوخی ندارد و جواب محکمی را به دشمنان خود می دهد.

    ,

    وی خاطر نشان کرد: مسائل اقتصادی جامعه را نباید به دست حوادث سپرد ، از دولتمردان درخواست داریم که روحیه انقلابی و حرکت جهادی را به چرخه بیندازند، از جوانان نخبه و پُر انرژی و هزاران ظرفیت دیگر نیز بهره‌منده شوند.

    ,

    انتهای پیام/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه