اخبار داغ

انتقاد فرماندار اسبق گچساران از تاخیر سه‏ماهه در پرداخت حقوق کارگران شهرداری دوگنبدان / پشت پرده قبض و بسط تخصیص اعتبارات کیست؟

انتقاد فرماندار اسبق گچساران از تاخیر سه‏ماهه در پرداخت حقوق کارگران شهرداری دوگنبدان / پشت پرده قبض و بسط تخصیص اعتبارات کیست؟
سید اکبرعلیزاده:چه اتفاقی افتاده است که شهرداری توان پرداخت حقوق کارکنان خود را ندارد و بعداز سه ماه هنوز وجدان مسئولین شهر بیدار نشده است .که در این وضعیت اقتصادی نابسامان وگرانی افسار گسیخته مایحتاج عمومی و عدم نظارت برقیمت ها ،این قشر مستضعف و خدوم چگونه امرار معاش کرده و هزینه زندگی خود را بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  آفتاب جنوب، سیداکبر علیزاده فرماندار اسبق گچساران در مطلبی از عدم پرداخت حقوق کارکنان شهرداری این شهر انتقاد کرد و نوشت: شهرداری مهمترین دستگاه خدمات رسان و نماد مدنیت و مرکز رفاه و امنیت خاطر شهروندان است، زیبا سازی سیمای شهر بستگی به عملکرد کارکنان شهرداری و تصمیمات شورای شهر دارد. رضایت مندی شهروندان از زندگی در یک شهر رابطه مستقیمی با رضایت مندی کارکنان شهرداری درعرصه خدمت رسانی دارد ، بطوری که اگر خدمات شهرداری را در یک شهر نادیده بگیریم امکان زندگی در آن شهر میسر نیست. با این وجود کارکنان شهرداری نسبت به سایر کارکنان نهاد ها و ادارت از اقشار کم درآمد و زیر خط فقر محسوب می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ,  آفتاب جنوب,

درآمد شهرداری دوگنبدان نسبت به سایر شهر های استان از جهت مالیات بر ارزش افزوده و درصد سهم آلاینده ها و عوارض ساخت و ساز و سایر در آمدها در رتبه اولاست.ولی متاسفانه مدت ۳ ماه است که کارگران و کارکنان زحمت کش و مستضعف شهرداری دوگنبدان حقوق و دستمزد دریافت نکرده اند.

,

چه اتفاقی افتاده است که شهرداری توان پرداخت حقوق کارکنان خود را ندارد و بعداز سه ماه هنوز وجدان مسئولین شهر بیدار نشده است .که در این وضعیت اقتصادی نابسامان وگرانی افسار گسیخته مایحتاج عمومی و عدم نظارت برقیمت ها ،این قشر مستضعف و خدوم چگونه امرار معاش کرده و هزینه زندگی خود را بپردازند.

,

کارگران قشری هستند که به علت نداشتن اندوخته و سرمایه، تنها هزینه ماهیانه زندگی خود را از طریق حقوق و دستمزدشان تامین می کنند. و منبع دیگری برای امرار معاش ندارند. کارکردن در گرمای طاقت فرسای این شهر پرآوازه، با شکم خالی وسفره بی نان وقاتق ، و قسط های عقب افتاده تاوان کدام گناه نکرده این کارگران است.

,

با صدای رسا فریاد می زنم ای دولتمردان، ای نماینده محترم رهبری در استان، ای استاندار، ای فرماندار، ای شهردار چگونه سر به بالین می گذارید درحالی که کارگر شهرداری با چشمان اشک بار میگویند که : نانوایی محل بعداز دو ماه دیگر حاضر نیست نان قرضی به من بدهد. خورشت و گوشت و … پیش کش شما باد.

,

ای نماینده مردم گچساران ، مبلغین شما می گویند که سهم شهرستان گچساران را از بودجه چندین برابر کرده اید، چگونه زحمتکش ترین و مهمترین قشر ازخدمتگذاران شهرت ۳ ماه است که حقوق و دستمزد دریافت نکرده اند.

,

یکی از مهم ترین ارکان پدافند غیرعامل، میزان رضایت مندی کارکنان ادارات نهادها و شهروندان از دولتمردان است. چگونه مسئولین امنیتی سکوت می کنند تا چنین مسائلی تبدیل به بغض در گلو می شود و وقتی آستانه تحمل آنها تمام شد، بترکد و تبدیل به یک مشکل حاد امنیتی شود.

,

دستان کدام نابخردان نا اهل، پشت پرده قبض و بسط تخصیص اعتبارات است ، که مهمترین شهر استان و حتی کشور از پرداخت حقوق و دستمزد کارگرانش ناتوان شده است.

,

بپاخیزید و عید فطر، عید بازگشت به فطرت الهی و عید سعید کمال انسانی را با پرداخت حقوق و دستمزد کارگران شهرداری برای مردم این شهر مبارک فرمایید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه