اخبار داغ

درگیری سپاه با قاچاقچیان در خلیج فارس/ یک نفر کشته شد

درگیری سپاه با قاچاقچیان در خلیج فارس/ یک نفر کشته شد
فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه گفت: در درگیری نیروی دریایی سپاه با قاچاقچیان در آب‌های شهرستان دیر، یک نفر کشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، ناوسالار دوم پاسدار بهرام امیرنژاد اظهار داشت: دریابانی شهرستان کنگان ظهر امروز موضوع حضور شناورهای قاچاقچیان در شعاع پنج مایلی آب‌های روبروی دیر را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اضافه کرد: با اعلام این موضوع، یگان‌های پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) با دستور فرماندهی منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه و هماهنگی با مقامات قضائی به منطقه اعزام و پس از مشاهده قاچاقچیان با مقابله مسلحانه این افراد مواجه شدند.

,

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه از انجام عملیات تعقیب و گریز سه شناور قاچاقچیان اشاره کرد و افزود: در شرایطی که قاچاقچیان اقدام به تیراندازی کرده بودند پاسداران شجاع ما با قاطعیت مقابل آنها قرار گرفتند.

,

وی اضافه کرد: پاسداران شجاع ما با قاطعیت و سرعت عمل خود موفق شدند یکی از شناورها را توقیف و دو نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند و دو شناور دیگر متواری شدند. در این درگیری یکی از قاچاقچیان کشته شد.

,

امیرنژاد از کشف حدود ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان خبر داد و بیان کرد: در این عملیات هیچ‌گونه آسیبی به پاسداران پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) وارد نشد.

,

فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه ناامنی موضوع را به اطلاع ما برسانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه