اخبار داغ

اولین گام مهم فرماندار لنده در جهت ساماندهی عشایر:

استقرار نمایندگی امور عشایری در لنده/ارائه خدمات مطلوب به عشایر در مناطق ییلاقی استان

استقرار نمایندگی امور عشایری در لنده/ارائه خدمات مطلوب به عشایر در مناطق ییلاقی استان
امروزه توجه به بخش عشایری یکی از نیازمندی های مهم در جامعه است چرا که عشایر ذخایر و مولد جامعه هستند و در همین راستا فرماندار جدید شهرستان لنده توجه به این مهم را اولویت کاری خویش برشمرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، امروزه تولید مهمترین بخش در جامعه است که مقام معظم رهبری نیز سال ۹۸را سال رونق تولید نامید و در همین راستا توجه به مطالبات چندین ساله عشایر که مولدترین قشر در تامین نیازمندی های جامعه هستند همواره در این سال ها با کم و کاستی های فراوانی همراه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

, ,

 

,

سیدخدادوست موسوی فرماندار جدید شهرستان لنده در اولین گام مهم خود و در راستای تحقق شعار سال مبنی برحمایت از رونق و تولید و در راستای تحقق مطالبات چندین ساله عشایر شهرستان با پیگیری های خود استقرار نمایندگی امور عشایری شهرستان لنده را در برنامه  کاری خویش قرار داده است.

,

باتوجه به داشتن مناطق ییلاقی کوه سفید، کوه سیاه، دلی مهرجان،دلی خیارکار و منطقه موربید، نیاز مبرم عشایر به خدمات رسانی اداره امور عشایری یکی از مهمترین مطالبات عشایر در این سال ها بوده است.

, .,

 

,

, ,

 

,

فرماندار شهرستان لنده در گفت و گو با خبرنگار خبرلنده با اشاره به نقش مهم عشایر در تامین چرخه فراورده های لبنی و گوشتی جامعه گفت:عشایر ، از مهمترین اقشار در سطح جامعه هستند که نقش تاثیر گذاری در رفع نیازمندی های همشهریان در سطح شهرها دارند.

, خبرلنده ,

وی افزود: شهرستان لنده با داشتن دو اقلیم همزمان ییلاق و قشلاق در طول سال پذیرای حجم زیادی از عشایر منطقه و استان خوزستان است.

, .,

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:داشتن مناطق بکر طبیعی همراه با جاذبهدهای کم نظیر طبیعی باعث شده است سالانه علاوه بر عشایر مناطق ییلاقی شهرستان لنده را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

,

موسوی اظهارکرد: باتوجه به وجود خانوارهای عشایری در مناطق سردسیری شهرستان و لزوم بازگشایی راه های ارتباطی و همچنین آبرسانی سیار و تامین به موقع آذوقه عشایری و سایر نیازمندی ها استقرار اداره امور عشایری یکی از نیازمندی های مهم عشایر در شهرستان بوده است.

,

 

,

, ,

 

,

وی خاطرنشان ساخت: با تلاش ها و پیگیری های فراوان و به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به این قشر مولد مکانی با همکاری اداره کل امور عشایری استان جهت استقرار نمایندگی اداره امور عشایری مهیا شده است که در آینده نزدیک همراه با تجهیزات و امکانات و نیروی انسانی استقرار و افتتاح خواهدشد.

, .,

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:ارائه خدمات مطلوب به عشایر و رفع نیازمندی های آنان مهمترین وظیفه است که امیدواریم مسئولان حوزه عشایری به محض استقرار به آن توجه کافی داشته باشند تا رضایت عشایر جلب شود.

,

گفتنی است شهرستان لنده در فصل ییلاق میزبان عشایری از شهرستان بهمئی، بهبهان،امیدیه،یاسوج و سایر شهرستان های استان های همجوار است.

انتهای پیام/

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه