اخبار داغ

رئیس بسیج علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری :

حمایت از مخترعین راه گشا رونق تولید داخلی

حمایت از مخترعین راه گشا رونق تولید داخلی
رئیس بسیج علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری گفت: چنانچه از مخترعین و مبتکرین بتوانیم حمایت کنیم و طرح و ایده های ان ها را مورد ارزیابی قرار دهیم در رونق تولیدات داخلی نیز کمک بسیاری کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ هوشنگ جمشیدی رئیس بسیج علمی و پژوهشی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: 37 طرح از طرح های مخترعین و مبتکرین در 5 کارگروه تخصصی و توسط 20 نفر از اساتید دانشگاه ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری کارگروه های مختلف  تصریح کرد:  کارگروه مکانیک 1 و 2 ، کارگروه برق و الکترونیک، کارگروه کشاورزی و دامپزشکی و کارگروه امنیتی و دفاعی از جمله کارگروه هایی بود که مخترعین ، طرح ها و ایده های خود را در این کارگروه ها ارئه دادند.

جمشیدی با اشاره به اینکه طرح هایی که در کارگروه ها ارائه شد پیش داوری شده بودند و بعد به مرحله دواوری نهایی رسیده شده است بیان داشت: داوران پس از بررسی های لازم طرح ها را به ما ارائه داده و ما از مخترعین حمایت های بلاعوض خواهیم داشت.

وی افزود: طرح هایی که مورد قبول اساتید واقع شده باشد به تهران ارسال و بعد از داوری کردن و رای دادن ، طرح ها ی پذیرفته شده حمایت می شود.

سرهنگ جمشیدی بزرگ ترین هدف خود را از ایجاد کارگروه های علمی حمایت از مخترعین و مبتکیرین و جذب آن ها اعلام کرد و گفت: کمک به مدیریت دانش ، توان و تکمیل چرخش علمی کشور یکی از اهداف بسیج علمی و پزوهشی است که اگر این هدف اجرایی شود حمایت از طرح های نوآورانه محققان بسیجیان است.

وی خاطر نشان کرد:  می توان بسیاری از مسائل استان را با استفاده از طرح های مخترعین و مبتکرین حل کرد و این موضوع نه تنها به حل مسائل استان کمک می کند بلکه در اشتغال زایی نیز بسیار موثر خواهد بود.

سرهنگ جمشیدی در پایان گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ، رونق تولید از طریق حمایت از مخترعین و کمک مقابله با تحریم ها از اهداف اصلی ما در این مجموعه است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه