اخبار داغ

آیت الله حسینی بوشهری:

معامله قرن از هم اکنون توطئه ای شکست خورده است

معامله قرن از هم اکنون توطئه ای شکست خورده است
امام جمعه قم تصریح کرد: برخلاف خواست دشمنان جبهه مقاومت و ملت فلسطین، معامله قرن از هم اکنون توطئه ای شکست خورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از انقلاب نیوز،آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری شب گذشته طی سخنانی در مراسم ضیافت افطاری و تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد ، ابراز داشت: خوشا به حال شهدای مدافع حرم که قدم در این میدان گذاشتند و به شهادت رسیدند و مرگ آنان در حال شهادت، عبادت و جهاد در راه خدا بوده و همه ویژگی‌هایی که می‌شود برای یک مرگ شایسته مثال زد در این مرگ است و اگر در میان این شهدا، کسانی باشند که در روز و شب جمعه به شهادت رسیده باشند مرگ بسیار خوبی داشته اند که خیرات در آن جمع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز،, انقلاب نیوز, انقلاب نیوز, خوشا,

وی افزود: آیت الله بروجردی همیشه آه می‌کشیدند و با حسرت می‌گفتند که خدایا نکند من از این دنیا بروم و رفتن من در این دنیا در راه رضای تو نباشد.

,

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: پایان راه باید مورد عنایت ذات پروردگار باشد و خانواده شهدای مدافع حرم اقدام مهم و کارستان کرده‌اند زیرا فرزندانی را تربیت کرده اند که آبرو و عزت برای اسلام شدند.

,

وی با بیان اینکه فرهنگ اسلام مرز نمی شناسند، تصریح کرد: همانگونه که رهبر انقلاب بیان کردند ویژگی شهدای مدافع حرم این است که مرزهای جغرافیایی را درنوردیده اند.

,

آیت الله حسینی بوشهری همچنین گفت:‌ جوانان افغانستانی، پاکستانی و سایر ملت‌ها برای حمایت از اهل بیت(س) و به عشق حضرت زینب(س) وارد میدان شدند و پیشانی بند یا زینب بستند زیرا پیامبر اسلام(ص) هم فرمودند که هر چیزی اساس و پایه دارد و اساس اسلام محبت اهل بیت است.

,

وی تصریح کرد: عشق به اهل بیت(ع) در خانواده‌های شهدای مدافع حرم جا افتاده و نهادینه شده و آنان شفیعان خانواده‌هایشان در روز قیامت هستند.

, شفیعان,

امام جمعه قم تصریح کرد: رهبر انقلاب و همه دلسوزان به وجود شهدای مدافع حرم و خانواده‌های آنان افتخار می‌کنیم زیرا هدف داعش این بود که ایران را تصرف کند اما شاهدیم که امروز دشمن زبون شده زیرا داعش طبق نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی بنا نبود برای خود مرزی انتخاب کند و اگر این جوانان نبودند امروز وضعیت به گونه ای دیگر رقم می‌خورد.

, داعش, داعش, و اگر,

وی گفت: هم اکنون هم آنها در توطئه ای جدید دنبال معامله قرن هستند اما مردم ما در راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه بسیار به میدان آمدند و این معامله را هم به شکست خواهند کشاند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه