اخبار داغ

باشگاه تیراندازی قدس به محل جدید انتقال یافت

باشگاه تیراندازی قدس به محل جدید انتقال یافت
سالن تیراندازی شهرقدس که در سال 95 افتتاح شد از طبقه پایین استادیوم ورزشی شهدا به محل جدید انتقال یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، تیراندازی پرارج ترین ورزش اسلامی است و در قرآن و احادیث و سیره نبوی تأکیدات بسیاری به آن شده است. خداوند در آیه 17، سوره انفال به پیامبر(ص) میفرماید: این پیامبر تو تیرنینداختی بلکه خداوند تیر انداخت. پیامبر اسلام نیز احادیث مختلفی درباره این ورزش فرموده اند: " فرزندان خویش را تیراندازی آموزید که این عمل باعث سرشکستگی دشمن است" و از ورزش های دیگر برای پرکردن اوقات فراغت تمرین و مسابقه تیراندازی و اسب سواری است و در جای دیگر فرمودند:" کسی که تیراندازی بیاموزد و آن را ترک کند یکی از نعمت های خداوند را ترک کرده است".

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

سالن تیراندازی سال 95 افتتاح شد

,

باشگاه تیراندازی قدس یکی از سالن های ورزشی در شهرستان قدس است که در خرداد ماه سال 95 توسط محمدصادق کولیوند، شهردار وقت، محمد محمودی شاه نشین، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حمایت اعضای سابق شورای اسلامی شهر تأسیس شد.

,

حسین نوروزی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس در مراسم افتتاحیه این باشگاه در آن زمان اظهار داشت: در اواخر سال 94 با پیگیری های رئیس هیأت تیراندازی مبنی بر اختصاص مکانی در استادیوم ورزشی 25 هزارنفری شهرقدس، مصوبه ای در شورای شهر مطرح شد که این امکان با موافقت اعضای شورای شهر و تأییدیه فرمانداری بر اساس ضوابط و مقررات در اختیار هیأت تیراندازی قرار گرفت.

,

وی افزود: شهرداری طبقه پایین استادیوم ورزشی شهدا به مساحت 400 مترمربع را در اختیار قرارداد و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری توسط خود هیئت تهیه شد.

,

محمد محمودی شاه نشین، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از عوامل ایجاد این سالن، از عزم جدی شورای اسلامی و شهرداری قدس در جهت ارتقای سرانه ورزشی در سطح شهرستان تأکید کرد.

,

ضرغام، فرماندار وقت شهرستان قدس، نیز وجود سالن ها و مجموعه های ورزشی مختلف از جمله استادیوم 25 هزار نفری را نشانه توجه جدی مسئولین این شهرستان به عرصه ورزش و قهرمانی دانست و از آمادگی مجموعه تحت امر خود در فرمانداری جهت همکاری متقابل در راستای توسعه فضاهای ورزشی یاد کرد.

,

سالن جدید تیراندازی 

,

این باشگاه اولین سالن تیراندازی با تجهیزات و استاندارد و دارای مربیان با تجربه است و در زمان راه اندازی آن، علاقه مندان به تیراندازی از داخل و اطراف شهر استقبال بی نظیری داشتند.

,

علت تعطیلی باشگاه تیراندازی قدس که به اشتباه در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، تحویل ملک به شهرداری و انتقال این سالن به محل جدید واقع در خیابان 30 متری شورا(بلوار شهدا)، انتهای بلوار نسترن، روبروی هنرستان دخترانه سما قرارگرفته و زحمات و تلاش های هیئت تیراندازی در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای این رشته ادامه دارد. ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش سرانه های ورزشی از دغدغه‌ها و مطالبات به حق مردم است و ورزشکاران بسیاری در این رشته به موفقیت های قابل توجهی دست یافته اند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه