اخبار داغ

داوران بسکتبال از علم روز آگاه باشند

داوران بسکتبال از علم روز آگاه باشند
داور بسکتبال استان بوشهر گفت: داوران باید شرایط مناسب بدنی و از علم روز آگاه باشند تا بتوانند پیشرفت کنند، قضاوت کردن مداوم می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس داوران جوان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، امیر کللی فرد یکی از جوانترین داوران کشور و استان بوشهر که در مسابقات بسکتبال لیگ کشور سوت می زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

کللی فرد داور جوان ٢٣ ساله بوشهری دارای مدرک لیسانس مهندسی عمران می باشد و دارای مدرک داوری و مربیگری بسکتبال، مربی گری آمادگی جسمانی از ٩ سالگی رشته بسکتبال را شروع کرد.

,

 

,

Afbeeldingsresultaat voor ‫امیر کللی فرد داور بسکتبال‬‎

, Afbeeldingsresultaat voor ‫امیر کللی فرد داور بسکتبال‬‎,

 

,

کللی بازی در تیمهای باشگاهی و ومنتخب استان را تجربه کرده است و در ١٦سالگی مدرک درجه سه داوری بسکتبال را دریافت کرد و اکنون دارای درجه ملی داوری می باشد.

,

 

,

Afbeeldingsresultaat voor ‫امیر کللی فرد داور بسکتبال‬‎

, Afbeeldingsresultaat voor ‫امیر کللی فرد داور بسکتبال‬‎,

 

,

این داور بوشهری و آینده دار سال گذشته موفق به اخذ مدرک بین المللی داوران میز فیبا گردید.

,

امیرکللی فرد داور جوان بوشهری با قضاوت های درخشان درلیگ امسال مورد تایید کمیته داوران کشور قرار گرفت.

,

 

,

Afbeeldingsresultaat voor ‫امیر کللی فرد داور بسکتبال‬‎

, Afbeeldingsresultaat voor ‫امیر کللی فرد داور بسکتبال‬‎,

 

,

قضاوت های مهم این داور جوان بوشهری در نیمه نهایی و فینال لیگ دسته یک کشور، درفینال این رقابت ها که در شهر بندرعباس در کارنامه خود دارد.

,

قضاوت دربازیهای لیگ برتر از جمله پلی آف لیگ برتر در بازی بین تیمهای پتروشیمی بندر امام و نیروزمینی تهران امسال که سال درخشانی برای این داور جوان و اینده دار بود که با بیش از ده قضاوت درلیگ های کشوری ازجمله لیگ برتر ،لیگ دسته یک و لیگ های برتر نوجوانان و جوانان کشور بود که داور بوشهری قضاوت کرده است.

,

استان بوشهر استعداد های خوب و جوانی در قسمت داوران در رشته بسکتبال دارد و در سال های اینده داوران خوبی در سطح های بالای لیگ کشور خواهیم داشت.

,

امیر کللی فرد یکی از جوانترین داوران کشور و استان بوشهر می باشد که در مسابقات بسکتبال لیگ کشور سوت می زند و خبرنگار ورزشی تنگستان نما یک مصاحبه با این داور جوان بوشهری انجام داده است این گفت و گو در ادامه می آید:

,

شما از چه سالی به امر داوری وارد شدید؟

, شما از چه سالی به امر داوری وارد شدید؟, شما از چه سالی به امر داوری وارد شدید؟,

ازسال ١٣٩٠داوری را شروع کردم و تا کنون مشغول به قضاوت هستم.

,

مدرک داوری را در چه سالی اخذ کردید؟

, مدرک داوری را در چه سالی اخذ کردید؟, مدرک داوری را در چه سالی اخذ کردید؟,

 من در سال 93 مدرک درجه2 و در سال 95 درجه ١را کسب کردم و اکنون دارای مدرک درجه یک هستم.

,

چگونه وارد عرصه لیگ کشور شدید؟

, چگونه وارد عرصه لیگ کشور شدید؟, چگونه وارد عرصه لیگ کشور شدید؟,

در حال حاضر کمیته داوران کشور از داوران جوان حمایت می کند و با قضاوت های خوب و کم نقصی که در مسابقات داشتم و دیده شدن در مسابقات و شرکت در کلاس های متعدد ارتقا داوری به لطف خدا، وارد عرصه ی لیگ کشور شدم.

,

الگو شما در داوری کشور چه کسی است؟

, الگو شما در داوری کشور چه کسی است؟, الگو شما در داوری کشور چه کسی است؟,

خوشبختانه در کشورمان داوران خوب و با تجربه ای داریم و در سالهای گذشته داورانی داشتیم که تجربه های بین المللی را داشتند و قضاوت های زیادی  در سطح آسیا و جهان را دارا بودند که می شود داورانی مثل هروس آوانسیان و امیرحسین صفرزاده را به عنوان داوران خوب و برجسته نام برد که می توان الگو های مناسبی برای داوران باشند.

,

به نظر شما داوری استان بوشهر در چه سطحی است؟

, به نظر شما داوری استان بوشهر در چه سطحی است؟, به نظر شما داوری استان بوشهر در چه سطحی است؟,

به لطف خدا در این چندساله توانستیم داوران زیادی در عرصه کشور معرفی کنیم و جوان های زیادی جذب داوری استان شده اند، که در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت این داوران خواهیم بود و روز به روز سطح داوری استان بالا خواهد رفت.

,

شما خودتان داور جوانی هستید، از این رو موافق میدان دادن به داوران جوان، هستید یا مخالف؟

, شما خودتان داور جوانی هستید، از این رو موافق میدان دادن به داوران جوان، هستید یا مخالف؟, شما خودتان داور جوانی هستید، از این رو موافق میدان دادن به داوران جوان، هستید یا مخالف؟, موافق, موافق,

مسلما همه می دانند که بها دادن به جوان ها در تمام عرصه ها به خصوص ورزش خیلی مهم و کار آمد هست و باید به جوان ها بها داده شود تا بتوانند در عرصه داوری موفق باشند داوران جوان باید قضاوت های زیادی انجام دهند، تمرین و تلاش کنند تا جایگاه خودشان را پیدا کنند.

,

 

,

قضاوت های زیاد باعث رشد داوران جوان می شود

, قضاوت های زیاد باعث رشد داوران جوان می شود,

 

,

ارزیابی شما از جایگاهی که دارید چیست؟

, ارزیابی شما از جایگاهی که دارید چیست؟, ارزیابی شما از جایگاهی که دارید چیست؟,

با تو جه به نظرات ناظرین لیگ و پیشکسوتان استان احساس می کنم که طی این چند سال قضاوت خوبی داشتم و به یاری خداوند و تلاش روز افزون در آینده در لیگ های مختلف و سطوح بالا تر حضور داشته باشم و نماینده ی شایسته ای برای استانم باشم.

,

داوران باید چه شرایطی داشته باشند تا بتوانند به خوبی قضاوت کنند؟

, داوران باید چه شرایطی داشته باشند تا بتوانند به خوبی قضاوت کنند؟, داوران باید چه شرایطی داشته باشند تا بتوانند به خوبی قضاوت کنند؟,

داوران باید شرایط مناسب بدنی و از علم روز آگاه باشند تا بتوانند پیشرفت کنند، قضاوت کردن مداوم می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس داوران جوان شود.

,

نظر شما در مورد کمیته داوران فدارسیون چیست؟

, نظر شما در مورد کمیته داوران فدارسیون چیست؟, نظر شما در مورد کمیته داوران فدارسیون چیست؟,

در این  دو سال اخیر کمیته داوران کشور سعی براستفاده از جوان ها را داشته است که آقای امیر واحد پور رییس کمیته داوران کشور به جوان ها بهای زیادی داده است و آنها را مورد حمایت قرار داده که ان شاء الله در سالهای آینده شاهد پیشرفت داوران جوان کشورمان در عرصه های بین المللی خواهیم بود.

,

در پایان هرصحبتی باقی ماند بفرمایید؟

, در پایان هرصحبتی باقی ماند بفرمایید؟, در پایان هرصحبتی باقی ماند بفرمایید؟,

خواستار پیش رفت داوران جوان در سطح کشور می باشد امید است به کمک ایشان در سالهای آتی داوران خوبی را در سطح کشور مطرح کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه