اخبار داغ

سالمندان و معلولین دیری تکریم شدند+ تصاویر

سالمندان و معلولین دیری تکریم شدند+ تصاویر
فرماندهی ناحیه سپاه شهرستان کنگان به همراه پرسنل به مناسبت ماه مبارک رمضان از آسایشگاه سالمندان و معلولین کلید بهشت کنگان بازدید و از آنان دلجویی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان کنگان به همراه پرسنل به مناسبت ماه مبارک رمضان از آسایشگاه سالمندان و معلولین کلید بهشت کنگان بازدید و از آنان دلجویی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس، , سپاس،,

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک در حاشیه این بازدید گفت: این بازدید در راستای تکریم ازایتام و نیازمندان علی الخصوص معلولین و تقدیرتشکر از خدوم پرسنل محترم این آسایشگاه صورت گرفته است.

,

وی اظهار داشت: عیادت از بیماران و معلولین عمل به سیره اسلامی و بهبود روابط عاطفی با این عزیزان می باشد. و به فضل الهی در ماه های آتی شاهد حضور بیشتر بسیجان جهت کمک و سرکشی از این مجموعه با ارزش در دستورکار سپاه ناحیه کنگان قرار خواهیم داد.

,

مسئول موسسه و مجتمع نگهداری معلولان کلید بهشت کنگان ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندهی سپاه کنگان و پرسنل مربوطه اظهار داشت: 150 نفر از افراد پسر و دختر کم‌توان ذهنی و جسمی زیر و بالای 14سال در این آسایشگاه نگهداری می‌شوند،که نیازمند توجه جدی مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان به ویژه تشویق خیرین در راستای این امر خداپسندانه می باشد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه