اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان؛

استاندار با مدیران کم کار برخورد کند

استاندار با مدیران کم کار برخورد کند
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ما از استاندار محترم که چندین جلسه هم با وی داشته ام و می دانم به مردم تعلق خاطر و دغدغه مشکلات معیشتی مردم را دارند تقاضا میکنم با مسوولانی که کم کاری می کنند و مردم را ناامید می کنند، برخورد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدحسین رجبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: یکی از ماموریت های اصلی سپاه بیت المقدس کردستان محرومیت زدایی است که در قالب طرح های قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مردم یاری در حال خدمت رسانی به مردم محروم استان کردستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی با بیان اینکه در سال های قبل در راستای این ماموریت اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: توجه به کلیه مناطق استان کردستان به صورت عمومی و توجه به مناطق کم برخوردار و محروم به صورت ویژه در دستور کار اقدامات محرومیت زدایی است.

,

 

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در شرق شهرستان بیجار و سروآباد از مهمترین اقدامات محرومیت زدایی سپاه بیت المقدس کردستان در مناطق محروم استان کردستان است.

,

 

,

سردار رجبی ادامه داد: در این دو شهرستان برای تصویب طرح ها و گرفتن اعتبارات مورد نیاز جهت اتمام پروژه های محرومیت زدایی اقدامات خوبی تا کنون انجام شده است.

,

 

,

در حوزه محرمیت زدایی کردستان در رده اول تا دهم  کشور قرار دارد

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه در حوزه محرومیت زدایی که شامل کل استان کردستان می شود پروژه های خوبی انجام شده عنوان کرد: در یک جمعبندی کلی استان کردستان در اجرای طرح های محرومیت زدایی جزء استان های اول تا دهم کشور است و در اجرای طرح های قرارگاه پیشرفت و آبادانی جزء رده های اول تا چهارم قرار گرفته ایم.

,

 

,

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان با بیان اینکه ماموریت اصلی ما ایجاد امنیت است ، اعلام کرد: اقدامات خوبی تا کنون در حوزه محرومیت زدایی در استان کردستان توسط سپاه بیت المقدس انجام شده که جای تلاش بیشتر هم است.

,

 

,

هدف از انجام طرح های مشارکتی کمک به دولت است

,

 

,

سردار رجبی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های ما در سال 98 که در این راستا جلساتی با استاندار ومعاونین وی برگزار شد اجرای پروژه های مشارکتی با حضور خیرین ، دولت و سپاه است.

,

 

,

وی تصریح کرد: استاندار کردستان و معاونین وی از این طرح استقبال خوبی کردند و بر اساس آن جلساتی نیز برای فرمانداران برگزار شد که توسط خود بنده توضیحات لازم برای اجرای این پروژه ها ارائه شد.

,

 

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: هدف اصلی ما از انجام این طرح ها کمک به دولت و ارتقا سطح توانمندی و کارآمدی نظام در استان کردستان است.

,

 

,

این مسوول اذعان کرد: به صورت صادقانه از همین جا اعلام میکنم به آن شکلی که برنامه ریزی و تعریف کرده بودیم که به صورت جهادی پروژه های برای کمک به مشکلات استان انجام دهیم نشد.

,

 

,

سردار رجبی با تاکید بر اینکه سپاه بیت المقدس کردستان در حوزه محرومیت زدایی مانند سال های قبل فعالیت های خود را انجام می دهد ، تصریح کرد: در مشارکت سه ضلعی که تعریف کرده بودیم دولت سپاه و خیرین فعلا از دو بال خیرین و دولت چیزی ندیده ایم.

,

 

,

وی با بیان اینکه امنیت زیر ساخت تمامی اقدامات در استان کردستان است ، خاطر نشان کرد: اصلی ترین ماموریت سپاه بیت المقدس کردستان که نیاز اصلی نیاز  مردم به حساب می آید است تامین امنیت است.

,

 

,

به گفته فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان، امنیت در استان کردستان مثل سایر استان های کشور بر خلاف میل استکبار و دشمنان که در بیرون از مرزها  همواره برنامه ریزی می کنند که امنیت ما را مخدوش کنند از یک تراز قابل قبولی برخوردار است که زمینه را برای توسعه و سرمایه گذاری فراهم می کند.

,

 

,

عدم مدیریت صحیح موجب بروز مشکلات معیشتی مردم شده است

,

 

,

این مسوول در ادامه به مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرد و بیان داشت: امسال بخاطر تشدید دشمنی های استکبار در راس آن آمریکا در حوزه اقتصاد و معیشت موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده است.

,

 

,

سردار رجبی با تشریح مشکلات سیاسی کشور ، افزود: در طول 40 سال گذشته دشمنان ما با انواع شیطنت ها برای دلسرد کردن مردم از نظام از هیچ تلاشی دریغ نکردند و انواع توطئه ها را بر علیه ایران بکار گرفتند.

,

 

,

وی با اشاره به تشدید دشمنی ها آمریکا در طول 4 سال گذشته و وجود فشار اقتصادی بر مردم ، اظهار داشت: تحریم دشمن بخاطر این است که ما دست از داشته های خودمان برداریم و برگردیم به همان دوران وابستگی که این خواب برایشان تعبیر نشد.

,

 

,

فرمانده سپاه بیت المقدس تاکید کرد: یکی از راه های بروز مشکلات معیشتی مردم عدم مدیریت صحیح متناسب با وضعیت روز وعدم روحیه جهادی و کارآمدی که موجب نگرانی است.

,

 

,

سردار رجبی با بیان اینکه ما در یک شرایط جنگ اقتصادی به سر می بریم گفت: نباید مسئولان ما با کنترل قیمت ها ، افزایش نظارت ها و کنترل شبانه روزی به فکر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند؟

,

 

,

وی اذعان کرد: این مدیریت ها برازنده شرایط جنگ اقتصادی و مشکلات معیشتی نیست و مدیری که نمی تواند بر قیمت کالاها نظارت کند با آنها برخورد شود .

,

 

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: با این قیمت های سرسام آور و قیمت گذاری های متفاوت این سوال در ذهن مردم به وجود می آید تیم نظارتی دولت کجاست؟

,

 

,

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: ما به از آن دسته از مدیرانی که دغدغه خودشان را دغدغه مردم می دانند و به مردم تعلق خاطر دارند و نگران این وضعیت هستند و در این راستا هم تلاش می کنند قدردانی میکنیم و از آن دسته مدیرانی که نسبت به شرایط بی تفاوت هستند و با کم کاری خودشان موجب می شوند روزگار به مردم سخت بگذرد انتقاد میکنم.

,

 

,

وی تاکید کرد: ما از استاندار محترم که چندین جلسه هم با وی داشته ام و می دانم به مردم تعلق خاطر و دغدغه مشکلات معیشتی مردم را دارند تقاضا میکنم  با مسوولانی که کم کاری می کنند و مردم را ناامید می کنند، برخورد کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه