اخبار داغ

امدادرسانی تیم های عملیاتی هلال احمر در روستاهای سیل زده بجنورد

امدادرسانی تیم های عملیاتی هلال احمر در روستاهای سیل زده بجنورد
رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد از اعزام تیم های های عملیاتی امداد و نجات در سیلاب جمعیت هلال احمر بجنورد به روستاهای سیل زده بجنورد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم پرفند، رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: شب گذشته به دنبال بارش های رگباری باران تماس هایی مبنی بر آبگرفتی منازل در روستاهای بدرانلو، دهگاه و خندقلو دریافت شد که بلافاصله تیم های عملیاتی برای امدادرسانی اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابراهیم پرفند، رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد در گفتگو با خبرنگار , عصر اترک, ، اظهار کرد: شب گذشته به دنبال بارش های رگباری باران تماس هایی مبنی بر آبگرفتی منازل در روستاهای بدرانلو، دهگاه و خندقلو دریافت شد که بلافاصله تیم های عملیاتی برای امدادرسانی اعزام شدند.,

پرفند افزود: در روستاهای یاد شده تعدادی از منازل مسکونی و آغل گوسفندان دچار آبگرفتگی شده بود که نیروهای هلال احمر با موتور پمپ و تجهیزات اقدام به امدادرسانی کردند.

,

به گزارش عصر اترک، اداره کل هواشناسی استان با توجه به رگباری بودن بارش ها در خصوص احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در منطقه هشدار داده است.

,

بر این اساس، بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار تا روز دوشنبه در استان است که بر این اساس برای یک شنبه تا صبح دوشنبه وزش باد، رگبار باران و رعد و برق و در پاره ای از نقاط احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود.

, .,

با توجه به بارش های رگباری، آب گرفتگی معابر و وقوع سیلاب دور از انتظار نیست .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه