اخبار داغ

مدیرکل سازمان صمت خراسان شمالی:

۵۰ تن گوشت یارانه‌ای در خراسان شمالی توزیع می‌شود

۵۰ تن گوشت یارانه‌ای در خراسان شمالی توزیع می‌شود
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: 50 تن گوشت منجمد گوساله بدون صف در خراسان شمالی جهت توزیع در دستور کار قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا فیروزه، مدیرکل سازمان صنعت و معدن و تجارت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک به توزیع گوشت در سه شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین اشاره کرد و گفت: توزیع به صورت روزانه در یک شهرستان در بین بخشی از جمعیت آماری مدنظر صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصراترک,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه 9 هزار و 278 کیلوگرم گوشت در سه روز گذشته در شهرستان های نامبرده  توزیع شده است، ادامه داد: در بجنورد سه هزار و 700 کیلوگرم، در اسفراین دوهزار و 350 کیلوگرم و در شیروان سه هزار و 228 کیلوگرم در اختیار دستگاه های متولی قرار گرفته است.

,

مدیر کل سازمان صمت خراسان شمالی یادآور شد: توزیع گوشت امروز در شهرستان مانه و سملقان در حال انجام است.

,

وی خاطر نشان کرد: جامعه هدف مدنظر برای دریافت گوشت یارانه ای شامل کمیته امداد ، بهزیستی، کارگران تحت پوشش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی و نیروهای مسلح و کارمندان با حقوق کمتر از ٢ میلیون تومان است.

,

فیروزه اضافه کرد: براساس جمعیت آماری تحت پوشش جامعه هدف و ظرفیت تناژ گوشت در دسترس، اولویت بندی توزیع، توسط معاونت بازرگانی برای شهرستان ها ارسال می شود.

,

مدیرکل سازمان صمت استان بیان کرد: در تمامی شهرستان ها توزیع به صورت چرخشی و به بخشی از خانواده های جامعه هدف انجام می شود، چراکه  مقدار گوشتی که اکنون در دسترس استان قرار دارد، پاسخگوی ظرفیت تمامی جمعیت استان نیست.

,

وی عنوان کرد: مکاتباتبرای دریافت سهمیه جدید گوشت برای استان  در دستور کار قرار گرفته است.

,

فیروزه خاطرنشان کرد: به ازای هر خانواده دو کیلوگرم گوشت منجمد گوساله با کیلویی 30 هزار و 400 تومان تحویل داده می شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه