اخبار داغ

صفر تا 100طرح "کدینگ کارت سوخت" در سیستان وبلوچستان

صفر تا 100طرح "کدینگ کارت سوخت" در سیستان وبلوچستان
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان آخرین جزئیات اجرای طرح کدینگ سوخت در استان را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محبی در گفتگو با عصرهامون گفت: ساماندهی هوشمند کارت سوخت ناوگان بنزین سوز سیستان و بلوچستان با نام کدینگ کارت سوخت با هدف ساماندهی مصرف بنزین در استان و ساماندهی توزیع فرآورده های نفتی صورت گرفت.

وی افزود: در این طرح از ابتدای سال ۹۷ تا فروردین ماه ۹۸ هر کارت سوختی که حتی برای یکبار در این استان اقدام به سوخت گیری کرده باشد در سامانه کدینگ کارت هوشمند سوخت سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح کلیه ناوگانی که اقدام به سوخت گیری در این بازه ۱۳ ماهه کرده‌اند حتی اگر پلاک خودرو شان مربوط به سیستان و بلوچستان نباشد این قابلیت را دارند که در تمامی جایگاه‌های استان نسبت به سوخت‌گیری اقدام کنند.

به گفته محبی؛ این طرح برای جلوگیری از ورود کارت های سوخت مهاجر به استان مصوب شده که با اجرای آن همه هم استانی ها می توانند به راحتی به بنزین مورد نیاز خودروی خود دست پیدا کنند و دیگر شاهد صف های طولانی در نقاط مختلف استان نخواهیم بود.

وی تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده تعداد زیادی از افرادی که به مراکز شناسایی و بازرسی مراجعه کرده اند حتی یک بار به جایگاه سوخت نرفته اند که توصیه می شود این افراد قبل از هر اقدام ابتدا به جایگاه سوخت مراجعه کرده و اگر با پیام خطا مواجه شدند سپس به تیم های نظارتی و بازرسی مراجعه کنند تا خطای کارت سوخت شان در سریع ترین زمان ممکن مرتفع شود.

محبی ادامه داد: برای ناوگان مسافربری که وارد استان می شوند نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده و جایگاه هایی با کارت سوخت آزاد مشخص شده که مسافران می‌توانند از این جایگاه ها استفاده کرده و مشکلی برای تامین سوخت خودرو نداشته باشند.

وی ادامه داد: کسانی که ساکن سیستان و بلوچستان هستند و پلاک خودروی آنها در این سامانه ثبت نشده نیز می توانند با مراجعه به پلیس+۱۰ و ثبت آدرس و محل سکونت، سوخت مورد نیاز خودرو را دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان تاکید کرد: کارت های سوختی که در این سامانه ثبت شوند در تمامی نقاط کشور می توانند نسبت به سوخت گیری اقدام کنند و هیچ گونه محدودیتی برای آنها به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه