اخبار داغ

ثبات نرخ گوشت گوسفندی در بازار

ثبات نرخ گوشت گوسفندی در بازار
ملکی گفت: هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۹۳ تا ۹۶ هزار به مغازه دار و با نرخ ۱۰۳ تا ۱۰۴ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از ثبات نرخ گوشت گوسفندی در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۹۳ تا ۹۶ هزار به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود حدود ۱۰۳ تا ۱۰۴ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به اینکه بازار گوشت گوسفندی از رونق ضعیفی برخوردار است، افزود: با توجه به توزیع گوشت‌های تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار و شرکت‌های بسته بندی و فصل عرضه دام‌های داخلی پیش بینی می‌شود که نوسان خاصی در بازار اتفاق نیفتد.
,
 
,
ملکی از قاچاق محدود دام از مرزهای کشور خبر داد و گفت: با توجه به نوسان نرخ ارز، برخی قاچاقچیان همچنان اقدام به خروج غیر قانونی دام از مرزهای کشور می‌کنند که امیدواریم با اعمال نظارت‌های بیشتر این راه بسته شود تا با افزایش عرضه دام به بازار داخل، قیمت کاهش یابد.
,
 
,
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت هر کیلو دام زنده را ۴۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به ورود به فصل عرضه دام داخل، کنترل قاچاق تاثیر بسزایی در افزایش عرضه و کاهش قیمت در بازار داخل دارد.
,
 
,
ملکی ادامه داد: در ایام پایانی سال افزایش نظارت بر خروج غیر قانونی دام از مرزهای کشور موجب شد تا قاچاق دام به طور کامل کنترل شود، در شرایط فعلی از مسئولان ذی ربط تقاضا داریم که با اعمال نظارت‌های بیشتر از خروج غیر قانونی دام جلوگیری کنند چرا که با توجه به ازدیاد تقاضا از سوی کشورهای همجوار، قاچاقچیان به هر طریقی اقدام به قاچاق دام می‌کنند.
,
 
,
این مقام مسئول قیمت گوشت در بازار را پیش بینی کرد و گفت: اگر مسئولان ذی ربط بتوانند خروج غیر قانونی دام از مرزهای کشور را کنترل کنند، قیمت گوشت قرمز به سبب افزایش عرضه در بازار کاهش می‌یابد.
,
 
,
وی درباره اینکه آیا عرضه شقه گوسفندی از سوی برخی مغازه داران با نرخ ۹۴ هزار تومان مربوط به گوشت‌های وارداتی است یا داخلی، بیان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو شقه گوسفندی ۱۰۳ تا ۱۰۴ هزار تومان است و تنها برخی مغازه داران ممکن است گوشت‌های با کیفیت پایین‌تر را با این نرخ عرضه کنند.
,
 
,
ملکی در پایان تصریح کرد: با توجه به آنکه امکان تشخیص گوشت‌های داخلی و وارداتی از سوی افراد وجود ندارد، بنابراین مغازه داران مکلف اند که با نصب بنر نوع عرضه گوشت را مشخص کنند.
,
 
,
منبع: باشگاه خبرنگاران
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه