اخبار داغ

معاون کمیته امداد لرستان:

پرداخت 11 میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان سیل‌زده

پرداخت 11 میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان سیل‌زده
معاون کمیته امداد لرستان با بیان اینکه به دستور رئیس کمیته امداد کل مسکن مددجویان این نهاد بیمه شده است، گفت: حدود 11 میلیارد تومان پول کمک‌معیشت به خانواده‌های درگیر سیل پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک، محمدولی حیدروند ظهر امروز در جلسه عملیات اجرایی ساخت منازل تخریبی در مناطق سیل‌زده لرستان با اشاره به شناسایی هزار و 300 واحد احداثی و 3 هزار واحد تعمیری خسارت‌دیده ناشی از سیل مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: همه مددکاران وادارات ما پای‌کار و آماده همکاری با سپاه هستند؛حدود 11 میلیارد تومان پول کمک‌معیشت به خانواده‌های درگیر سیل پرداخت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: یکی از اقدامات خوب رئیس کمیته امداد این بود که کل مسکن مددجویان کمیته امداد را بیمه کرد و کارشناسان بیمه هم ارزیابی‌های لازم را انجام داده‌اند؛ همچنین 617 مورد وام قرض‌الحسنه پنج میلیون تومانی به مددجویان پرداخت کردیم و این روند هنوز همچنان ادامه دارد.

,

معاون کمیته امداد استان لرستان عنوان کرد: تعمیرات 24 خانه انجام‌شده، 70 خانوار را اسکان موقت داده‌ایم و برای 939 مورد نیز در ستاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تشکیل پرونده داده‌ایم و 19 مورد به بانک معرفی شدند؛ 89 مورد پروانه ساخت از طرف بنیاد مسکن صادرشده و ساخت‌وساز 24 واحد نیز آغازشده است.

,

 

,

بازسازی 500 واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده توسط بسیج سازندگی

, بازسازی 500 واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده توسط بسیج سازندگی, بازسازی 500 واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده توسط بسیج سازندگی,

 جبار دوست محمدی نماینده سپاه‌های معین مناطق سیل‌زده لرستان نیز در این جلسه با اشاره به معرفی هزار و 100 واحد مسکونی تخریب شده مددجویان کمیته امداد جهت بازسازی اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه بسیج با بهزیستی لرستان تاکنون بازسازی 500 واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده به بسیج سازندگی واگذار شده است.

,  ,

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست با مددجویان بهزیستی و کمیته امداد است افزود: برق‌کشی، لوله‌کشی و تهیه مصالح روستای «چم‌مهر» پلدختر به طور کامل انجام شده ودر دیگر نقاط سیل‌زده نیز عملیات تعمیری و بازسازی شروع شده است؛ در مناطقی که مشکل تامین زمین برای احداث مسکن وجود دارد، فعلا اقدامی انجام نداده ایم تا تکلیف آنها مشخص شود.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه