اخبار داغ

تبلیغات انتخاباتی نماینده غرب هرمزگان کلید خورد؛

کاندیدهای مجلس در غرب هرمزگان با کدام وعده به پارسیان خواهند آمد/ وعده هایی پوچ که تاکنون محقق نشده است

کاندیدهای مجلس در غرب هرمزگان با کدام وعده به پارسیان خواهند آمد/ وعده هایی پوچ که تاکنون محقق نشده است
کاندیدهای غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با نزدیک شدن به انتخابات با وعده های پوچ و واهی به پارسیان می آیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ شهرستان پارسیان در غربی ترین نقطه هرمزگان مقصدی برای کاندیدهایی شده است که با وعده های انتخاباتی خود برای جذب رای به این شهر می آیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

نمایندگانی که به محض ورود به مجلس، غرق در پست خود شده و پارسیان و وعده ها را فراموش کرده و مردم را بازیچه خود قرار می دهند و تاکنون نیز این شهرستان از بسیاری از امکانات محروم شده و از شهرهای همجوار خود در رشد و شکوفایی بازمانده است.

,

چندین سال است که نمایندگان مختلف کلنگ فرودگاه پارسیان را به بهانه انتخابات و کسب اعتماد عمومی می زنند و می روند اما هیچگونه رشد فیزیکی در این موضوع مشاهده نشده است.

,

برخی از آنها وعده تغییر در سواحل پارسیان را دادند که سواحل را همانند سواحل اروپا آباد خواهیم کرد، وعده هایی که در اصل نیز نشدنی و غیر قابل باور بود.

,

کلنگ آب شیرین کن پارسیان در مسیر زیارت به مغدان زده شد اما چقدر رشد فیزیکی داشته است؟ وعده کسب عوارض آلایندگی چاههای تابناک و پارس جنوبی تا چه اندازه تحقق پیدا کرد؟ وعده بومی کردن نیروهای پارسیان در شرکت های عسلویه چقدر عملی شد؟ در صورتی که شهرستان های همجوار با فاصله بیشتر بومی محسوب می شوند.

,

همچنین وعده قیر رایگان برای شهرستان نیز در تقویم گم شد و برخی خیابان ها و کوچه پس کوچه های شهر چنان خراب و پر از چاله و چوله است که گویا سیل و زلزله و بلایای طبیعی سالیان سال دامن افکنده اند.

,

اکنون نیز نماینده غرب هرمزگان در مجلس با انتخاب ۱۱ مشاور برای خود در منطقه ویژه انرژی بر، و صدور احکامی جداگانه و رسانه ای کردن آن به نوعی تبلیغات انتخاباتی خود را کلید زده است و این در حالی است که چرا تاکنون انتخاب این مشاورین انجام نشده بود.

,

مردم پارسیان آیا در این مرحله می توانند وعده های توخالی نمایندگان را زیر پابگذارند و نماینده دلسوز و پا به کار را انتخاب کنند.

,

گفتنی است یازدهمین دوره انتخابات مجلس و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، ٢ اسفند ماه سال ٩٨ برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه