اخبار داغ

استقرار 843 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در چهارمحال و بختیاری

استقرار 843 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در چهارمحال و بختیاری
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با عید فطر 843 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در چهارمحال و بختیاری مستقر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ملک‎پور مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ بیان کرد: این تعداد پایگاه در محل برگزاری نماز عید فطر، مراکز نیکوکاری، ادارات کمیته امداد در سطح استان و مساجد استان مستقر می‌شوند که تمامی صندوق‌های دریافت زکات فطریه دارای آرم مخصوص شورای زکات هستند.
 
وی با بیان اینکه 20 هزار پاکت جمع‌آوری فطریه نیز در بین مردم استان توزیع می‌شود افزود: مردم مؤمن استان می‌توانند با استفاده از کد #5*5*038*8877* و دستگاه‌های کارتخوان نیز پرداخت کنند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه 50 هزار بروشور فطریه در راستای تبیین احکام شرعی فطریه براساس فتوای مراجع در بین عموم مردم استان توزیع شده است ادامه داد: مبالغ جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان طبق احکام شرعی به دست نیازمندان همان منطقه می‌رسد.
 
ملک پور با اشاره به تعامل سازنده سایر دستگاه‌های مرتبط با دبیرخانه شورای زکات استان اضافه کرد: استانداری، فرمانداری، سازمان‌های خیریه و بهزیستی همکاری مطلوبی با این دبیرخانه داشته‌اند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه