اخبار داغ

اطلاعیه سازمان بسیج استاید و طلاب کشور در پی شهادت امام جمعه کازرون

اطلاعیه سازمان بسیج استاید و طلاب کشور در پی شهادت امام جمعه کازرون
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در پی شهادت مظلومانه روحانی شهید حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند اطلاعیه صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,
بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
,
 
,
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ﴿۱۶۹ آل عمران﴾
,
 
,
حقاً از روحانیت راستین اسلام و تشیع جز این انتظاری‌ نمی‌رود که در دعوت به حق و راه خونین مبارزه مردم، خود اولین قربانیها را بدهد و مُهر ختام دفترش شهادت باشد. (صحیفه امام خمینی (ره)، جلد ۲۱، ص ۲۷۳)
,
 
,
شهادت مظلومانه روحانی بسیجی و ولایتمدار حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه فقید شهرستان کازرون که همانند مولا و مقتدایش امیرالمؤمنین علی(ع) در لیالی قدر و سحرگاه روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان به دست فردی شرور و خود فروخته به مقام عظما و شامخ شهادت نائل گردید موجب جریحه دار شدن دل های پاک و روزه دار امت خداجو و ولایتمدار ایران اسلامی شد.
,
 
,
این روحانی بسیجی و مخلص، عمر شریف خود را در سنگر دفاع از اسلام، قرآن، ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی مصروف داشت و مجاهدانه در جبهه فرهنگی در مصاف با دشمنان قسم خورده اسلام لحظه ای کوتاه نیامد تا اینکه در بهترین ماه و بهترین روز و بهترین ساعات مزد و اجرش را از خداوند گرفت.
,
 
,
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ضمن محکوم نمودن این اقدام خبیثانه و غیر انسانی، شهادت آن روحانی مجاهد و بسیجی را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)،حوزه­های علمیه سراسر کشور، بیت محترم ایشان و به عموم مردم شهیدپرور استان فارس خصوصا مردم شهرستان کازرون تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل طلب می نماید.
,
 
,
دوازدهم خردادماه ۱۳۹۸
,
 
,
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه