اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان دیر:

کلاه ایمنی به موتورسواران دیری اهدا شد

کلاه ایمنی به موتورسواران دیری اهدا شد
فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: لازمه موتورسواری استفاده از کلاه ایمنی است تا بتواند از میزان حوادث احتمالی کاسته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده انتظامی شهرستان دیر در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: لازمه موتورسواری استفاده از کلاه ایمنی است تا از میزان حوادث احتمالی کاسته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,
فرهاد آراوند تصریح کرد: سالانه تعدادی از هموطنان ما در حوادث رانندگی جان خود را از دست میدهند که بخش عظیمی از آن ناشی از تخلفات رانندگی و رعایت نکردن حق تقدم و عامل انسانی است و بخشی از این حوادث مربوط به استفاده نکردن موتورسواران از کلای ایمنی است.
,
فرمانده منطقه انتظامی شهرستان دیر اضافه کرد: لازمه موتورسواری استفاده از کلاه ایمنی است تا بتواند از میزان حوادث احتمالی کاسته شود.
,
وی به فرهنگ‎سازی این امر در شهرستان اشاره کرد و افزود: با وجود اهدای کلاه ایمنی برای تامین سلامت موتور سواران باید در جهت فرهنگ سازی و نهادینه شدن هرچه بیشتر این امر به ویژه در بین جوانان تلاش کنیم تا دیگر شاهد وقوع تصادفات و تلفات جبران ناپذیر در سطح شهرستان نباشیم.
,
رئیس پلیس راهور شهرستان دیر هدف از این امر را ترویج استفاده از کلاه ایمنی بیان نمود و گفت: استفاده از کلاه ایمنی میتواند درصد بالای از مرگ موتورسواران را که بر اثر ضربه به سر اتفاق می افتد را کاهش دهد و این امر میتواند به ترویج استفاده از کلاه ایمنی کمک شایانی نماید.
,
 
,
 
,
, , , ,
 
,
, ,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه