اخبار داغ

پوستر/ ​امام؛ پرچمدار احیای اسلام

پوستر/ ​امام؛ پرچمدار احیای اسلام
در حقیقت امام بزرگوارِ ما در این نهضت عظیمی که در کشورمان و در جهان اسلام به وجود آوردند، دو پرچم را بلند کردند و برافراشته نگاه داشتند: یک پرچم عبارت است از پرچم احیاء اسلام؛ و پرچم دوم، پرچم عزت و سربلندی ایران و ایرانی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس چندرسانه عصرهامون، رهبر معظم انقلاب در خصوص مقام و جایگاه امام خمینی(ره) در نظام اسلامی فرموده اند: در حقیقت امام بزرگوارِ ما در این نهضت عظیمی که در کشورمان و در جهان اسلام به وجود آوردند، دو پرچم را بلند کردند و برافراشته نگاه داشتند: یک پرچم عبارت است از پرچم احیاء اسلام؛ به عرصه آوردن این قدرت عظیم و لایتناهی و پرچم دوم، پرچم عزت و سربلندی ایران و ایرانی. این دو تا پرچم برافراشته‌ی به دست قدرتمند امام بزرگوار ماست. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرویس چندرسانه , عصرهامون, ، رهبر معظم انقلاب در خصوص مقام و جایگاه امام خمینی(ره) در نظام اسلامی فرموده اند: در حقیقت امام بزرگوارِ ما در این نهضت عظیمی که در کشورمان و در جهان اسلام به وجود آوردند، دو پرچم را بلند کردند و برافراشته نگاه داشتند: یک پرچم عبارت است از پرچم احیاء اسلام؛ به عرصه آوردن این قدرت عظیم و لایتناهی و پرچم دوم، پرچم عزت و سربلندی ایران و ایرانی. این دو تا پرچم برافراشته‌ی به دست قدرتمند امام بزرگوار ماست. ,

,
, ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه