اخبار داغ

برخی در تنگستان فقط نام فعال اجتماعی یدک می کشند

برخی در تنگستان فقط نام فعال اجتماعی  یدک می کشند
شهرستان تنگستان و شهر اهرم بیش از گذشته نیازمند مشارکت فعالین اجتماعی در مسیر آبادانی این دیار دار الحماسه هست متاسفانه برخی فقط گیر داده اند به شورا و شهرداری و یا به نماینده مجلس در قبال دیگر مشکلات دیگر شهر هیچ عملکردی نداشته و فقط نام فعال اجتماعی را یدک می کشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، شهرستان تنگستان و شهر اهرم بیش از گذشته نیازمند مشارکت فعالین اجتماعی در مسیر آبادانی این دیار دار الحماسه هست متاسفانه برخی فقط گیر داده اند به شورا و شهرداری و یا به نماینده مجلس در قبال دیگر مشکلات دیگر شهر هیچ عملکردی نداشته و فقط نام فعال اجتماعی را یدک می کشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

فعالین اجتماعی نباید فقط در فضای مجازی فعالیت داشته باشد باید مشکلات شهر با مسئول مربوطه پیگیری کند که متاسفانه در شهرستان فقط در فضای مجازی فعالیت دارند.

,

امروز که صحنه گردان اصلی هر محیط و جامعه به طور قطع انسانهایی هستند که در آن موقعیت و محیط حضور دارند و با تلاش و همت خود می توانند در ساختن و آبادانی آن نقش ایفا کنند.

,

اگر امروز فعال اجتماعی از حوادث و مشکلات جاری جامعه آگاهی داشته و در مسائل، مشکلات و امور جامعه ملی و محلی مشارکت فعال داشته باشد نتیجه آن پویایی آن مجموعه را به دنبال خواهد داشت.

,

Gerelateerde afbeelding

, Gerelateerde afbeelding,

 

,

اگر یک فعال اجتماعی نگران و مشغول رفاه و آسایش مردم نباشد و دغدغه او از حوزه اجتماعی جدا شده و بوی سیاسی به خود بگیرد بطور حتم اخلاق در رفتار و عملکردش خواهد باخت.

,

در دیار ما اهرم متاسفانه عده ای نام خود را فعال اجتماعی گذاشته اند و مدام روی یک موضوع کلید می کرده و نمی خواهند به دنیای پیرامون خود بهتر، نقادانه تر و پیگیر تر نگاه کنند.

,

 کاش عزیزان فعال اجتماعی دست به قلم می بردند و بخشی از وقت خود را صرف نوشتن راهکارهایی برای رفع آسیب های اجتماعی، زیست محیطی و میراث فرهنگی، بحران آب و در یک کلمه توسعه شهرستان تنگستان و شهر اهرم کرده و دست به زانو برده، می ایستادند و به معنای تمام نقش خود به عنوان فعال اجتماعی را تمام و کمال ایفا می کردند.

,

یادمان نرود که  فعالیت مجازی هیچوقت به جای یک  فعالیت اجتماعی اثرگذار شمرده نمی شود چرا که فعال اجتماعی با حضور در عرصه های واقعی اجتماع و چالش با مشکلات مبتلا به جامعه پیرامونی خود در بالا بردن سطح سواد و فهم شهروندان اثر گذاری می کند و امید است فعالین به اصطلاح اجتماعی شهر و دیارمان به جای خود معروفی در فضای مجازی با دغدغه وسط میدان آمده و گره ای از مشکلات مردم وفادار تنگستان و شهر اهرم باز نمایند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه