اخبار داغ

یادداشت/

شکست مدیریت فوتبال در شب پیروزی پرسپولیس

شکست مدیریت فوتبال در شب پیروزی پرسپولیس
فینال جام حدفی فوتبال ایران در عجیب ترین شب فوتبال کشور، با شکست مدیریت فوتبال و قهرمانی پرسپولیس تهران به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، امیرحسین قربانپور، کارشناس ورزشی با انتشار یادداشتی نسبت به نحوه برگزاری فینال جام حدفی فوتبال ایران انتقاد کرد و نوشت: جام حذفی فوتبال را می توان یکی از راه های کوتاه برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا بدانیم چرا که هر تیمی فقط با شش پیروزی می تواند به  لیگ قهرمانان آسیا سلام کند و شاید به همین دلیل حواشی و  حساسیت این جام بسیار بیشتر از لیگ برتر فوتبال می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

جام حذفی ایران از سال1355 بنیان نهاده شده و په پیش از بازی دیشب 31دوره از مسابقات جام حذفی برگزار و استقلال تهران با 7 عنوان قهرمانی و چهار نایب قهرمانی پر افتخار ترین تیم این مسابقات است که شب گذشته سی و دومین فینال جام حذفی با حواشی عجیب و خاص، در تاریخ فوتبال ایران ثبت شد و قطعا با پایان بازی شاهد آغاز حواشی بیشتری طی روزهای آینده خواهیم بود.

,

حواشی این مسابقه پیش از بازی و با شایعه عدم حضور داماش در فینال آغاز و با تاخیر 139 دقیقه ای و حضور بیش از ظرفیت تماشگران، برکنار رئیس سازمان لیگ، شکستن صندلی های ورزشگاه و ... به اوج خود رسید و در نهایت با بازی بسیار ضعیف دو تیم که ناشی از تاخیر حواشی بازی بوده و با نتیجه یک بر صفر و قهرمانی تیم پرسپولیس به پایان رسید.

,

در شب تلخ فوتبال ایران، ورزشگاه فولاد آرنا میزبان این فینال بود که  با ظرفیت 30 هزار نفر در 22 آبان ماه سال 97 افتتاح شد و چون فاقد زمین دو و میدانی است  فاصله هواداران تا زمین خیلی کم بوده که از این منظر یکی از ورزشگاه های خاص کشور محسوب می شود که شب گذشته آسیب های زیادی را متحمل شد.

,

سرخ های پایتخت که چند روز پیش بازی سختی را در اصفهان و در مقابل سپاهان برگزار و موفق شدند با یک گل به برتری برسند و به فینال جام حذفی ایران راه پیدا کنند پرسپولیس در یک شانزدهم و با نتیجه یک بر صفر نود ارومیه را شکست دادند در مرحله یک هشتم  تیم سپیدرود را با یک گل مغلوب کردند در یک چهارم و در ضربات پنالتی تیم خوب این روزهای فوتبال ایران یعنی پدیده مشهد را کنار زد و در نیمه نهایی تیم قدرتمند سپاهان را در اصفهان شکست دادند و به فینال راه پید ا کردند اما داماش گیلانیان در مرحله یک شانزدهم چوکای تالش را در ضربات پنالتی شکست داد و در مرحله یک هشتم دو بر صفر تیم مقاومت تهران را بر کنار کردند در مرحله یک چهارم تیم لیگ برتری ماشین سازی را در ضربات پنالتی حذف کردند و در نیمه نهایی دو بر یک  تیم سایپا تهران را از گردونه مسابقات حذف کردند و به فینال جام حذفی رسیدند.

,

پیش از این مسابقه، داماش گیلانیان و پرسپولیس تهران در14بازی به مصاف هم رفته بوند که  9برد برای پرسپولیس تهران 3 برد برای داماش و2 تساوی در کارنامه این دو تیم ثبت شد ه است که پرگل ترین بازی این دو تیم شامل برد هشت بر دو، شش بر صفر و سه بر دو پرسپولیس بود.

,

در شبی که شجاع خلیل زاده و سروش رفیعی از پرسپولیس و میلاد پور محسن، سعید طالبی و میثم میرپسندیده از داماش گیلانیان محروم بودند،  قضاوت فینال جام حذفی به موعود بنیادی فر رسیده بود و کمک های او بابک داوری و علی دودانگه، داور چهارم حسین مرادی، داور پشت دروازه مهدی سیدعلی و کوپال ناظمی و ناظر داوری زاهد بحرینی  بود.

,

شکی نیست که حواشی این مسابقه تا روزهای آینده تیتر یکی نشریات و خبرگزاری ها خواهد بود و قطعا شاهد برکناری ها و توبیخ های زیادی از سوی فدراسیون فوتبال خواهیم بود اما نباید فراموش کنیم که آب رفته به جوی برنخواهد گشت.

,

نویسنده: امیر حسین قربانپور

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه