اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان:

امروز به یُمن انقلاب اسلامی رفعت مستضعفان به روشنی مشهود است

امروز به یُمن انقلاب اسلامی رفعت مستضعفان به روشنی مشهود است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: به یمن انقلاب امروز رفعت مستضعفان و هلاکت مستکبران به روشنی مشهود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان صبح امروز دوشنبه در مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای ۱۵ خرداد، اظهار داشت: تا قبل از انقلاب عظمت مستضعفین و خواری مستکبرین احساس نمی‌شد اما به یمن انقلاب امروز رفعت مستضعفان و هلاکت مستکبران به روشنی مشهود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: یکی از مفسران غربی می‌گوید امام (ره) برای حفاظت انقلابی که انجام داد یک سیم خاردار و میدان مین در اطراف این نهضت و قیام ایجاد کرد که پس از خودش هر دشمنی بخواهد متوجه انقلاب شود با این میدان مین برخورد می‌کند و سیم‌های خار دار چشم او را کور خواهد کرد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: امروز اگر به آنچه امام (ره) در وصیت نامه فرمودند چه در بخش مقدمه که جنبه الهی و عبادی دارد و چه در بخش متن وصایا که ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در آن است و چه در خاتمه آن، عمل شود وضع جامعه بسیار بهتر خواهد شد.

,

وی ادامه داد: آنجاهایی که ضعف داریم به دلیل این است که به وصایای امام گوش نداده و عمل نکردیم و هر جا پیشرفتی در کشور حاصل شده به خاطر حرکت در خط امام بوده است.

,

حجت الاسلام فاضلیان خاطر نشان کرد: وصیت نامه امام (ره) یک وصیت نامه جهان شمول و جامع الاطراف است و تنها برای داخل کشور نیست بلکه جنبه بین المللی دارد.

,

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی امام (ره)، گفت: امام خمینی (ره) نمونه انسان کامل و شخصیتی جامع است که نظامی بی‌بدیل را پایه‌ریزی و رهبری کرد و با تکیه بر عنصر آگاهی، استقامت وشجاعت در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آمد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان عظمت علمی امام (ره) را مثال زدنی دانست و ابراز داشت: در ادبیات امان راحل هیچ اشتباهی سرنزد و در بیان عظمت شخصیت این مرد بزرگ همین بس که علامه امینی در وصف ایشان گفت: خمینی ذخیره خداوند برای شیعیان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه