اخبار داغ

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

آینده انقلاب به دست دانشجویان انقلابی است

آینده انقلاب به دست دانشجویان انقلابی است
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمه مسئولان بسیج دانشجویی بوشهر گفت: آینده انقلاب به دست دانشجویان است و وظیفه بسیج دانشجویی، تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی برای مدیریت جمهوری اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع مسئولان بسیج دانشجویی بوشهر گفت: نهضت امام خمینی (ره) در سال ۴۲ شروع شد و در سال ۵۷ به پیروزی رسید که نشان از وجود رازی نهفته در خرداد دارد که شروع نهضت امام و پایان عمر جسمانی امام در این ماه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

سردار رزمجو افزود: انقلاب را جوانان به پیروزی رساندند و تداوم آن بر عهده همین جوانان علی الخصوص دانشجویان و اساتید در دانشگاه های سراسر کشور بوده است، لذا دشمن هم برنامه ریزی خاصی روی این قشر دارد.

,

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: انرژی و پتانسیل نهفته در این قشر با توجه به سن جوانی بسیار بالاست و هر کسی این انرژی را به کار گیرد به دستاوردهای ارزشمندی می رسد، لذا دشمنان برنامه ریزی زیادی روی اقشار دانشگاهی از جمله دانشجویان و اساتید دارند.

,

علی رزمجو عنوان داشت: خوشبختانه اکثر دانشگاهیان و دانشجویان به توطئه های دشمن پشت کرده اند و این را با حضور گسترده و با عزت و افتخار خود در راهپیمایی های ۲۲ بهمن، روز قدس و ۹ دی نشان داده اند.

,

وی اظهار داشت: ابزار و سرعت تهدید و تحرک دشمنان زیاد است و ما نیز باید در بسیج های دانشجویی حجم و سرعت فعالیت ها را بیشتر کنیم و البته در سنگر علم هم باید تلاش را افزود.

,

سردار رزمجو بیان کرد: آینده انقلاب به دست دانشجویان است و وظیفه بسیج دانشجویی تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی برای مدیریت جمهوری اسلامی است.

,

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: هدف دشمن از جنگ روانی و تشدید اختلافات، براندازی انقلاب اسلامی است و به دنبال برنامه ریزی روی دانشجو و دانشگاه ها برای رسیدن به این هدف خود هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه