اخبار داغ

معاون تبلیغات اسلامی لرستان

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در 300 نقطه لرستان برگزار می‌شود

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در 300 نقطه لرستان برگزار می‌شود
معاون تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بیش از 300 نقطه از استان لرستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفت‌وگو با سفیر افلاک، ضمن فرارسیدن سالروز ارتحال امام و تسلیت این روز و شهدای 15 خرداد اظهار داشت: امام خمینی(ره) بر اساس اعتقادات و آموزه‌های دینی ما، انسانی الهی بوده که برای همیشه تاریخ ارزش‌ها و برنامه‌های دین را در جامعه و عصر حاضر احیا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

وی با اشاره به سخن برخی بزرگان کشورمان در رابطه با جایگاه والای امام خمینی (ره) افزود: در آستانه برگزاری سی‌امین سالگرد ارتحال جان‌سوز امام خمینی (ره) و پنجاه و ششمین سالگرد شروع نهضت مقدس اسلامی‌مان در ۱۵ خرداد ۴۲ قرار داریم که هر دو این مناسبت‌ها به‌نوعی به هم پیوند خورده‌اند.

,

 

,

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بیش از 300 نقطه استان، تصریح کرد: مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)  امسال هم‌زمان با سراسر کشور در اقصی نقاط استان برگزار می‌شود که در برخی از شهرستان‌ها صبح و برخی از شهرستان‌ها به دلیل گرمسیر بودن ازجمله شهرستان پل‌دختر غروب برگزار می‌شود.

,

 

,

وی عنوان کرد: این مراسم در شهرهایی که امام‌جمعه دارند و روستاها، بخش و دهستان‌هایی که امام‌جمعه یا روحانی طرح هجرت مستقر است برگزار می‌شود؛ مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در مرکز استان ساعت 10 تا 12 در مسجد حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

,

 

,

غلامی بابیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با داشتن رهبر بزرگی مثل امام خمینی(ره) و خلف شایسته ایشان و با داشتن مردم خودباور و خداباور، آینده‌ای درخشان در پیش دارد. عنوان کرد: خدا را شاکریم که حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای با همان صلابت و اقتدار در ۳۰ سال گذشته انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را رهبری و هدایت می‌کند و به فضل الهی پیروزی‌های بزرگی با حمایت و همبستگی همه برادران و خواهران مسلمان پیش رو خواهیم داشت و سکان‌دار کشتی نجات در این دریای متلاطم است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه