اخبار داغ

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل خبرداد:

اجرای 185 طرح محرومیت زدایی توسط بسیج عشایری استان اردبیل

اجرای 185 طرح محرومیت زدایی توسط بسیج عشایری استان اردبیل
فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل گفت:بسیج عشایری استان اردبیل تعداد 185 شهید والامقام تقدیم نظام کرده است و در این زمینه بنام هر شهید طرح محرومیت زدایی در مناطق محروم روستایی و قشلاقات شهرستان اصلاندوز اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین حسین زاده در گفتگو با  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی،از برگزاری کنگره 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور خبر داد و اظهار داشت:بسیج عشایری استان اردبیل تعداد 185 شهید والامقام تقدیم نظام کرده است و در این زمینه بنام هر شهید طرح محرومیت زدایی در مناطق محروم روستایی و قشلاقات شهرستان اصلاندوز اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی اجرای پروژه آبرسانی به امیرخانلو توسط بسیج سازندگی و مرمت و بهسازی مسکن محرومین را از جمله طرحهای محرومیت زدایی در قالب این کنگره ملی عنوان کرد و افزود:خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آنها با توجه به اقتضائات مناطق عشایری سطح استان باید در صدر برنامه ریزی برای یادواره ها و کنگره های شهدا قرار گیرند.

,

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل هدف از این یادواره را ترویج و تثبیت فرهنگ جهاد و شهادت،تبیین اندیشه والای شهیدان و گسترش فرهنگ دینی و احیا روحیه  جهادی و انقلابی در جامعه عشایری کشور عنوان کرد و گفت:یادواره های شهدای عشایر باید با بیان موفقیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی،به مرکز تولید امید در جامعه عشایری تبدیل شود.

,

حسین زاده رویکرد کنگره شهدای عشایری کشور را فرهنگی،محرومیت زدایی،خدمت رسانی و تقویت وحدت اقوام و مذاهب اعلام کرد و گفت:به منظور هم افزایی اقشار بسیج از تمام ظرفیت ها و بسترهای اقشار بسیج استفاده خواهیم کرد.

,

وی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب شهداءمایه رونق حیات معنوی در کشور هستند افزود:با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری در جذب و بکارگیری جوانان،باید زمینه حضور پرشور و حداکثری جوانان عشایر و ایفای نقش و بکارگیری آنان در امورات مربوط به محافل شهداء ایجاد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه