اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان:

ارائه تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری باید هدفمند و ملموس باشد/ شرکتهای دانش بنیان با صنعت فاصله دارند

ارائه تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری باید هدفمند و ملموس باشد/ شرکتهای دانش بنیان با صنعت فاصله دارند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در خصوص ارائه ملموس تسهیلات هدفمند از طریق صندوق پژوهش و فناوری گفت: اگر تسهیلات به صورت ملموس باشد شرکتهای دانش بنیان بیشتر از این تسهیلات منتفع خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علیرضا فیروز‌فر رئیس دانشگاه آزاد زنجان امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به حمایت از شرکتهای دانش بنیان بیان کرد: اتاق بازرگانی در حمایت از شرکتهای دانش بنیان می تواند نقش وسیعی را داشته باشد و دید وسیع توسط اتاق بازرگانی در حمایت از این شرکتها شاهد هستیم و با وجود این دید وسیع شاهد تسهیلگری در سطح استان خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش بنیان بعد ازطی مراحل رشد عمده مشکلاشان بحث روابط بین شرکتها، ارگانها و نهاد بیان کرد: این شرکتها عملا با موضوع کسب ورکار مشکل دارند و که نیاز است اتاق بازرگانی ریزه‌کارهایی در این حوزه نیاز است.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بیان کرد: شرکتهای دانش بنیان با تسهیلگری که ایجاد شود می‌تواند بسیاری از مشکلاتشان را حل کنند.

,

وی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها نیز در این زمینه می‌توانند نقش خوبی را ایفا کنند بیان کرد: فعالیت این دانشگاه‌ها می‌تواند در حوزه آموزش‌های کسب و کار و بحث‌های مشاوره‌ای کسب و کار و آموزشهای صادراتی باشد و دانشگاه آزاد نیز در این زمینه وظیفه خود را انجام خواهد داد.

,

فیروزفر در مورد ارائه ملموس تسهیلات هدفمند از طریق صندوق پژوهش و فناوری گفت: اگر تسهیلات به صورت ملموس در حوزه ارائه شود شرکتهای دانش بنیان بیشتر منتفع خواهند شد.

,

وی بیان کرد: اتاق بازرگانی نیز در خصوص ارتباط گیری این شرکتها با دانشگاه‌ها می‌تواند اقدام کند و این کار کمکی برای شرکتها دانش بنیان خواهد بود.

,

راه‌ اندازی مرکز تحقیقات متالوژی در زنجان

, راه‌ اندازی مرکز تحقیقات متالوژی در زنجان,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به موضوع عدم ارتباط شرکتها در حال رشد با صنعت افزود: این شرکتها می‌توانند با حضور در دل صنعت از تجهیزات موجود واحدهای صنعتی از جمله واحد آزمایشگاهی و فضای واقعی برای افزایش تکنولوژی صنایع در سطح استان اقدامات موثری را انجام دهند که اتاق بارزگانی در تسهیلگری این ارتباط می‌تواند اقدام کند.

,

وی با اشاره به اینکه در حال راه اندازی یک مرکز تحقیقات متالوژی بسیار قوی و نمونه در سطح منطقه و در واقع می‌توانند جزو برترین مرکز تحقیقاتی کشور هم باشد افزود: این مرکز می‌تواند خدمات خوبی را برای تمام صنایع از جمله شرکتهای دانش بنیان در سطح استان بدهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه