اخبار داغ

عالم اهل سنت: امام خمینی(ره) نور امید را در جهان روشن کرد/ درایت رهبر معظم انقلاب، ریشه فتنه ها را خشکاند

عالم اهل سنت: امام خمینی(ره) نور امید را در جهان روشن کرد/ درایت رهبر معظم انقلاب، ریشه فتنه ها را خشکاند
عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه امام خمینی(ره) روحیه استکبار ستیزی داشتند، گفت: دولتمردان باید فرمایشات امام خمینی(ره) و در حال حاضر امام خامنه ای(مدظله العالی) در زمینه های مختلف سر لوحه خود قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ مسعود راهبر، عالم اهل سنت هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به شخصیت والای امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی استکبار ستیز داشته و خوی و رفتار این امام بزرگوار مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه امام راحل(ره) همواره سخت در مقابل آمریکا و هم پیمانانش ایستاده بود، عنوان کرد: امام خمینی(ره) اساس این انقلاب را بر پایه دفاع از مظلوم بنا نهادند و در حال حاضر بعد از گذشت چهل سال از حیات با برکت انقلاب اسلامی همچنان نظام جمهوری اسلامی بر پایه دفاع از مظلوم است.

,

راهبر تاکید کرد: بعد از ارتحال امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) نیز مانند بنیان گذار انقلاب اسلامی دفاع از مظلوم، ایستادگی در برابر ظالم، ساده زیستی را سر لوحه کار خود قرار داده و همواره به خودکفایی، استقلال و وابسته نبودن به کشورهای بیگانه تاکید دارند.

,

وی با بیان اینکه ساده زیستی امام راحل(ره) الگویی برای تمام جوامع است، گفت: راه امام خمینی(ه) هم زیستی با فقراء و دستگیری مستمندان بوده به طوری که در اوایل انقلاب کمیته امداد را بنا ساختند.

,

عضو شورای روحانیت اهل سنت بندر لنگه با بیان اینکه امام خمینی(ره) امید را در جامعه افزایش می دادند، عنوان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی دل بستگی به مال و زرق و برق دنیا نداشتند و در 10 سال بعد از تشکیل حکومت انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه توانست مقاوت و ایستادگی را در ایران اسلامی تقویت سازد در کل جهان نوری از امید را منعکس ساختند.

,

راهبر با تاکید بر اینکه دولتمردان باید فرمایشات امام خمینی(ره) و در حال حاضر امام خامنه ای(مدظله العالی) در زمینه های مختلف سر لوحه خود قرار دهند، گفت: گوش به فرمان رهبر بودن اقتدار و پیشرفت جامعه را به دنبال دارد.

,

وی با تاکید بر اینکه امام خامنه ای(مدظله العالی) که 30 سال است رهبری انقلاب را بر عهده گرفته اند همان خط و مشی امام خمینی(ره) را ادامه می دهند، خاطر نشان کرد: هر چند که بعد از انقلاب اسلامی تحریم های ناجوانمردانه، فتنه های فراوان وجود داشته اما با درایت رهبری عزیز همه نقشه های دشمنان نقش بر آب شده و ایران اسلامی روز به روز مقتدر تر شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه