اخبار داغ

مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

حضور در دفاع مقدس افتخار همه جریان‌های کشور است

حضور در دفاع مقدس افتخار همه جریان‌های کشور است
مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه امروز راهبرد قطعی جمهوری اسلامی مقاومت است گفت:افتخار همه جریان‌ها و تشکل‌ها این است که در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی حضور داشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، سردار حسینعلی یوسفعلیزاده مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی ظهر امروز در نشست مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، دفاع مقدس و مقاومت در برابر ظلم را موضوع مشترک بین تمام مردم دانست و گفت: افتخار همه جریان‌ها و تشکل‌ها این است که در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی حضور داشته و به وظیفه و تکلیف خود عمل کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

وی با بیان اینکه آرزو داریم همگی در این مسیر بمانیم افزود: امروز راهبرد قطعی جمهوری اسلامی مقاومت است و نسخه عملیاتی شده آن دفاع مقدس است.

,

مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی اظهارکرد: منطق نظام جمهوری اسلامی در عرصه های منطقه‌ای و بین‌المللی این است که هیچگاه زیر بار حرف زور نمی‌رویم و با ظالم توافق نخواهیم کرد.

,

وی با تأکید بر این مطلب که جنگ طلب هم نیستیم و از سرزمین‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد افزود: رسالت اصلی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس از جمله مقاومت و تکیه نداشتن بر ظالمان در بین همه نهادها و آحاد مردم است.

,

سردار یوسفعلیزاده تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس را باید ترویج و تقویت کنیم تا دچار فراموشی نشود.

,

وی با اشاره به اینکه بایستی نسبت به داشته‌های ارزشمند، اثرگذار کشورمان بی‌تفاوت نباشیم و در این موضوع از دشمنان نهراسیم افزود: یکی از سازمان‌های اثرگذار در انجام نشر ارزش‌های دفاع مقدس دستگاه تعلیم و تربیت است.

,

مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بر این اساس علاقه‌مند هستیم همکاری‌ها و تعاملات خود با آموزش و پرورش را در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام گسترش دهیم.

,

وی افزود: برنامه‌های شهیدپژوهی و نامگذاری کلاس‌های درس به نام با برکت شهدا از اقدامات بسیار موثری است که با هدف آشنایی با ارزش های انقلاب اسلامی توسط آموزش و پرورش خراسان رضوی انجام شده است.

,

سردار یوسفعلیزاده اظهار کرد: به عنوان نمونه اردوهای راهیان نور دانش آموزی یکی از برنامه‌هایی است که مستقیما علیه تهاجم فرهنگی انجام می شود.

,

وی افزود: برنامه‌های آموزش و پرورش خراسان رضوی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های بسیار مناسبی است که هر سال انجام می‌شود و در این برنامه ها علاوه بر اینکه کیفیت و اثربخشی نیز دارای اهمیت است، باید استمرار نیز داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه