اخبار داغ

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی مطرح کرد

تکذیب شایعه افزایش محدوده شهر بیرجند/ تصمیمی بر افزایش محدوده گرفته نشده است

تکذیب شایعه افزایش محدوده شهر بیرجند/ تصمیمی بر افزایش محدوده گرفته نشده است
معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ما به این مرحله نرسیدیم که آیا نیاز است محدوده‌ای به شهر بیرجند اضافه شود؟ چه برسد به این‌که کدام محدوده به شهر بیرجند اضافه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، اخیرا مطالبی بین برخی افراد در سطح شهر بیرجند شنیده می‌شود که برخی دیگر، آن را شایعاتی می‌دانند که برای کسب سود و به اصطلاح دلالی مطرح می‌شود. این مطالب مبنی بر این است که طرح جامع توسعه شهری بازنگری و محدوده شهر بیرجند افزایش پیدا خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  اخیرا مطالبی بین برخی افراد در سطح شهر بیرجند شنیده می‌شود که برخی دیگر، آن را شایعاتی می‌دانند که برای کسب سود و به اصطلاح دلالی مطرح می‌شود. این مطالب مبنی بر این است که طرح جامع توسعه شهری بازنگری و محدوده شهر بیرجند افزایش پیدا خواهد کرد.,

 

,

این موضوع بین خریداران و فروشندگان زمین به خصوص در برخی بنگاه‌های معاملاتی مسکن در سطح شهر داغ‌تر بیان می‌شود که زمین‌‎های منطقه بیدخت حاشیه کوه باقران و بلوار پیامبراعظم(ص) تا منظریه و ادامه آن، وارد طرح توسعه شهری خواهد شد که همین امر باعث شده قیمت‌ زمین در این مناطق به شدت افزایش پیدا کند. در این خصوص با معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت‌وگویی انجام دادیم.

,

 

,

وحید داعی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: موضوع ورود منطقه بیدخت و منظریه به محدوده شهری بیرجند 100 درصد غلط است.

, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی افزود: بازنگری طرح جامع توسعه شهر بیرجند در دست اقدام است و این‌که بخواهیم بگوییم کدام منطقه به محدوده شهر بیرجند اضافه خواهد شد هنوز مشخص نیست.

,

 

,

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که طرح جامع در تمام شهرهای کشور انجام می‌شود، گفت: یکی از اصول طرح جامع توسعه شهری این است که باید با دلایل فنی، شهرسازی و کارشناسی به این تشخیص و ضرورت برسیم که باید محدوده شهر بیرجند را اضافه کنیم و این در حالی است که ما به این مرحله نرسیدیم که آیا نیاز است محدوده‌ای به شهر بیرجند اضافه شود؟ چه برسد به این‌که کدام محدوده به شهر بیرجند اضافه شود.

, به این مرحله نرسیدیم که آیا نیاز است محدوده‌ای به شهر بیرجند اضافه شود؟ چه برسد به این‌که کدام محدوده به شهر بیرجند اضافه شود., به این مرحله نرسیدیم که آیا نیاز است محدوده‌ای به شهر بیرجند اضافه شود؟ چه برسد به این‌که کدام محدوده به شهر بیرجند اضافه شود.,

 

,

داعی تصریح کرد: مردم باید حواس خود را جمع کنند و بسیار هوشیار باشند تا در دام یک سری افراد منفعت‌طلب نیفتند و اخبار را از رسانه‌های مجاز و از زبان مسئولان دریافت کنند.

, مردم باید حواس خود را جمع کنند و بسیار هوشیار باشند تا در دام یک سری افراد منفعت‌طلب نیفتند و اخبار را از رسانه‌های مجاز و از زبان مسئولان دریافت کنند.,

 

,

به نظر می‌رسد برخی افراد جهت کسب سود بالا اقدام به طرح برخی مطالب نادرست و پخش آن بین مردم می‌کنند و این در صورتی است که اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، شایعه توسعه محدوده شهر بیرجند را شدیدا تکذیب کرد. نیاز است مردم، صحت اطلاعات دریافتی را بادقت بررسی کنند تا در دام سودجویان گرفتار نشوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه