اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

استکبار مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی قطعی می‌داند/ آمریکا در فشار به ایران ناکام مانده است

استکبار مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی قطعی می‌داند/ آمریکا در فشار به ایران ناکام مانده است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه امروز استکبار مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی قطعی می‌داند، گفت: امروزه انقلاب امام خمینی(ره) به سنگ دست فلسطینی‌های و موشک های انصارالله تبدیل شده است که هیچ گنبد آهنینی قدرت مقاومت در برابر آن را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی در جمع مردم و مسئولین کرمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) حیات پیدا کرد و با حیات اسلام ما زنده شدیم، گفت: اینکه از ما میخواهند تابع دین و فرمان رسول اکرم(ص) باشیم به این دلیل است شریعت پیامبر اسلام (ص) آماده است که ما را زنده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: در فرهنگ دینی ما انسان بدون دین مرده است و مرده به این معنا است که آدمی از حیات نباتی برخوردار است اما حیات انسانی ندارد؛ همان حیات طیبه ای که قرآن کریم می فرماید در پرتو ایمان و حیات صالح به دست می آید.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه حقیقت دین با انقلاب اسلامی و امام راحل زنده و احیا شد، ابراز کرد: امام خمینی (ره) به گردن ما حق حیات دارند؛ لذا ما خود را مدیون ایشان می دانیم؛ امروز ما حیات عزتمند، تن ندادن به ذلت استکبار، روحیه عاشورایی و فرهنگ مقاومت و بیداری اسلامی را نتیجه حیات طیبه ای می دانیم که با انقلاب اسلامی امام راحل  به ما هدیه کرد.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه باید حیات طیبه را حفظ کنیم و آن را تداوم بخشیم، اظهار کرد: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان باید مراقب باشیم که پاکیزگی این ماه را حفظ کنیم و قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم را از دست ندهیم و در این مسیر بمانیم.

,

حاجی صادقی با اشاره به اینکه افرادی به سعادت می رسند که علاوه بر قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم در آن بمانند، گفت: ما باید استقامت فکری و اندیشه داشته باشیم و با هجمه شبهات دشمنان اندیشه ما را متزلزل نکند و روحیه انقلابی خود را از دست ندهیم.

,

وی ادامه داد: استقامت در میدان عمل؛ جهاد اصغر است که با توپ و موشک انجام می شود و چنانچه توطئه فرهنگی باشد با استفاده از جهاد اکبر باید اقدام شود و این جامعه، جامعه ای زنده است.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه باید حیات طیبه را حفظ کنیم و نگذاریم جامعه گرفتار فرسودگی شود، اظهار کرد: امت امروز ما امتی دارای حیات طیبه است که آن را از امام راحل داریم.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم ما چهل سال است که برق شیمیرهای عبیدالله ها، حمله متجاوزان به انقلاب و فتنه گران استکباری را دیده اند و با روحیه جهادی و حفظ استقامت ایستاده اند و امروز انقلاب و امت ما زنده است.

,

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با تأکید بر اینکه امروز استکبار مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی قطعی می داند، عنوان کرد: امروزه انقلاب امام خمینی(ره) به سنگ دست فلسطینی های و موشک های انصارالله تبدیل شده است که هیچ گنبد آهنینی قدرت مقاومت در برابر آن را ندارد.

,

وی با طرح این سوال که چه شده است که انقلاب اسلامی امام راحل برای اولین بار در طول تاریخ چهل ساله شده، تصریح کرد: پس از امام خمینی (ره) نمایندگان خبرگان رهبری فردی را انتخاب کردند که از جنس امام راحل و تربیت شده مکتب ایشان بود.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه انقلاب به واسطه رهبری هدایت گر، بصیر، شجاع و قاطع هدایت می شود، ابراز کرد: در نظام اسلامی، سیاستگذار و نظریه پرداز ولایت است و همگان باید ولایت مدار باشند و در اندیشه و عمل متوجه باشند که اراده رهبری چیست.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: اگر در برجام به دستورات رهبری عمل شده بود، وضعیت بهتر از این بود؛ مجلس، دولت و قوه قضائیه بدانند در نظام ولایی ما تابع قرآن هستیم.

,

حاجی صادقی با اشاره به اینکه حَکمیت در همه موراد با ولایت است، بیان کرد: خداوند را شاکریم که خبرگان ما را هدایت کرد و خمینی دیگری را برای رهبری و ادامه انقلاب نگهداری کرد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه عامل دیگر تداوم انقلاب فرمانبرداری از ولایت فقیه است، اظهار کرد: آنچه که انقلاب اسلامی را حفظ کرده امتی است که در برابر نقشه های دشمن بسیار خوب فهمیده و عمل کرده است و دشمن معتقد است که باید نقطه اتصال امت با ولایت را بزند.

,

وی تأکید کرد: از همه مسئولین می خواهیم که نسبت به ولایت فرمانبر مطلق باشند و بدانند که دشمن به دنبال بردگی و تضعیف اراده ما است.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروزه مذاکره برای استکبار تاکتیک جدیدی برای تحقق فشار دشمن است و حضور دشمن در منطقه بهانه است و مشکل آنان اسلامی بودن ایران است.

,

حاجی صادقی با اشاره به پاره کرده برجام توسط رئیس جمهور آمریکا و دادن شماره جهت تماس از جانب او گفت: آمریکا در فشار به ایران ناکام مانده و به ذلت کشیده شده است و نتوانسته ملت ما را تسلیم کنند؛ لذا با قاطعیت و صراحتی که از امام یاد گرفته این ایستادگی خواهیم کرد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین تولی نسبت به رهبری و تبری نسبت به دشمنان را در نظر بگیرند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه