اخبار داغ

با قوت گرفتن اخبار در فضای مجازی انجام گرفت؛

خانه تکانی در سازمان صنعت مازندران با دستگیری معاون و استعفای رئیس!

خانه تکانی در سازمان صنعت مازندران با دستگیری معاون و استعفای رئیس!
به دنبال انتشار خبر دستگیری معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر استعفای آقای رئیس از امروز، فضای رسانه‌ای استان را معطوف ساختمان شماره یک این سازمان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، از چند روز پیش، خبر دستگیری یکی از معاونان نام آشنای یکی از ادارات استان، دهان به دهان نقل قول شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

در ادامه نام این اداره فاش شد و مشخص شد این خبر مربوط به سازمان عریض و طویل صنعت، معدن و تجارت است اما نامی از آقای معاون برده نشد و با توجه معاونت‌های گوناگون، گمانه‌زنی‌ها و شایعات بیشتر و بیشتر شد.

اما با انتشار گسترده خبر استعفای محمدپور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در فضای مجازی، صحت این خبر برای خیلی‌ها، محرز شد و آنچه از گمانه‌زنی‌ها و نقل قول‌ها به دست می‌آید به نظر می‌رسد این استعفا به دنبال دستگیری معاون آقای رئیس صورت گرفته است.

البته محمدپور در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها، خبر استعفای خود را تکذیب نکرد و گفته است: «قبلا استعفا داده بودم و به دنبال پذیرش آن هستم.»

این آقای معاون که هنوز دلیل دستگیری وی و یا بهتر بگوییم تخلف وی از سوی مراجع ذی صلاح اعلام نشده است، از سال 1393 به عنوان معاون این سازمان منصوب شده بود و کمتر کسی با توجه به حسن سابقه وی، این خبر را در خصوص او ممکن می‌داند.

شایان ذکر است محمدمحمدپور نیز از سال 1392 تاکنون، سکان‌دار صنعت و معدن در استان بوده است.

یک مقام آگاه در این‌باره می‌گوید: به نظر میرسد بحث "امضاهای طلایی" دلیل دستگیری آقای معاون باشد.

وی ادامه داد: بنده به شخصه واقعا از خبر دستگیری وی، متعجب شدم؛ چرا که او یکی از مدیران با سابقه و دارای سوابق کاری خوبی بوده است.

این فرد آگاه اضافه کرد: بنده متن استعفای رئیس سازمان صنعت را نیز خوانده‌ام و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

گفتنی است ما بدنبال شفاف شدن موضوع سعی در تماس با آقای معاون کردیم که با توجه به خاموش بودن گوشی او، موفق به برقراری تماس نشدیم؛ از سویی دیگر در تماس با آقای محمدپور نیز علیرغم تماس چندین باره، به دلیل عدم پاسخگویی، موفق به برقراری تماس نشدیم.

شایان ذکر است اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلا مخاطبان گرامی خواهد رسید.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
, «قبلا استعفا داده بودم و به دنبال پذیرش آن هستم.»,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه