اخبار داغ

کارشناس مذهبی:

امام خمینی (ره) اهل مذاکره با آمریکا نبود/هر مسئولی که از سروصدای دشمن بترسد در مسیر امام خمینی (ره) نیست

امام خمینی (ره) اهل مذاکره با آمریکا نبود/هر مسئولی که از سروصدای دشمن بترسد در مسیر امام خمینی (ره) نیست
کارشناس مذهبی با بیان اینکه در فرهنگ امام خمینی (ره) تنبلی راه نداشت، گفت: اگر تمام مسئولان، حوزویان و دانشگاهیان مانند امام خمینی (ره) از ساعت 5 صبح تا 10 شب کار می‌کردند بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری کارشناس مذهبی و سخنران برجسته کشوری شب گذشته در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در محل حسینیه جماران بیرجند اظهار کرد: امام خمینی (ره) شخصیت بزرگ، بی نظیر و دارای فکر بلندی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، , حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری کارشناس مذهبی و سخنران برجسته کشوری شب گذشته در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در محل حسینیه جماران بیرجند اظهار کرد: امام خمینی (ره) شخصیت بزرگ، بی نظیر و دارای فکر بلندی بود.,

 

,

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) نشان داد رسیدن به مرزهای عصمت و قله کمال افسانه نیست و بیش از 236 هزار شهید به این مرتبه رسیدند، افزود: تکنولوژی نانو، انرژی هسته‌ای، پرتاب ماهواره، توسعه دانشگاه‌ها، جاده‌ها و فرودگاه همه برکاتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی شامل حال کشور شده است.

,

 

,

این کارشناس مذهبی گفت: امام خمینی (ره) با پیروی از خدا و اهلبیت (ع) به قله کمال رسید و هزاران جوان این کشور را به سمت قله کمال هدایت کرد.

,

 

,

ماندگاری با بیان اینکه امام خمینی(ره) به همگان آموخت که هر کس با شیطان درون و بیرون مبارزه کرده و به خدا تمسک جوید به اوج می‌رسد، اظهار کرد: امام راحل با این تفکر 36 هزار نفر دانش‌آموز در مکتب خود تربیت کرد و با پیروزی جمهوری اسلامی راه پرواز را باز کرده و راه مبارزه با نفس را به همگان آموخت.

,

 

,

وی با اشاره به روایتی از پیامبراکرم(ص) که فرمودند "شهادت بالاترین مقام است و اگر جوانی در میدان شهوت قرار گیرد و خود را آلوده شهوت نکند و خود را کنترل کند مانند شهید است"، گفت: امام خمینی (ره) راه سعادت و بندگی خدا را به مردم نشان داد.

,

 

,

این سخنران برجسته کشوری با اشاره به اینکه برخی‌ها سر سفره انقلاب اسلامی هستند اما از راه خوب بودن و خوب شدن استفاده نمی‌کنند، تصریح کرد: این از بی عرضگی آن‌ها است. اما برخی در اروپا و آفریقا پیام امام خمینی (ره) را دریافت کردند و امثال شیخ زکزاکی شده انسان‌ها را به مسیر خدا هدایت کردند.

,

 

,

امام خمینی(ره) معجزه قرن بود

, امام خمینی(ره) معجزه قرن بود, امام خمینی(ره) معجزه قرن بود,

ماندگاری گفت: امام خمینی(ره) معجزه قرن بود و افرادی در عالم پرورش داد که ان شاءالله به زودی شاهد نابودی اسرائیل و به اهتزاز درآمدن پرچم لا اله الا الله در قله‌های جهان خواهیم بود.

,

 

,

هر مسئولی که از سروصدای دشمن بترسد در مسیر امام خمینی (ره) نیست

, هر مسئولی که از سروصدای دشمن بترسد در مسیر امام خمینی (ره) نیست, هر مسئولی که از سروصدای دشمن بترسد در مسیر امام خمینی (ره) نیست,

وی عنوان کرد: سه شاخصه اصلی امام خمینی (ره) نترسیدن از غیر خدا، امید داشتن و مجاهدت و استقامت کردن بود و حال شیاطین می‌خواهند ما را بترسانند که شدنی نیست چراکه هر مسئولی و انسانی که از سروصداهای دشمن و سختی و مشکلات بترسد در مسیر امام خمینی (ره) نیست.

,

 

,

امام خمینی (ره) اهل مذاکره با آمریکا نبود

, امام خمینی (ره) اهل مذاکره با آمریکا نبود, امام خمینی (ره) اهل مذاکره با آمریکا نبود,

این کارشناس مذهبی تاکید کرد: امام خمینی (ره) صدها مجاهد فی سبیل‌الله را تربیت کرد و اهل مذاکره با آمریکا نبود بلکه تمام وجودش طاغوت‌گریز بوده و تمام وجود ایشان در مسیر خدا بود.

,

 

,

آمریکا و اسرائیل هیچ نیستند

, آمریکا و اسرائیل هیچ نیستند, آمریکا و اسرائیل هیچ نیستند,

ماندگاری با بیان اینکه مردم و مسئولان نباید از دشمنان بترسند، تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل هیچ نیستند و امروز مالک اشتر ما پای سنگر معاویه زمان است. آن‌هایی که ویلا، خانه هزار متری و باغ دارند می‌ترسند نه مردمی که فرهنگ، جهاد و شهادت را می‌شناسند.

,

 

,

از هارت و پورت‌های دشمن نترسیم

, از هارت و پورت‌های دشمن نترسیم, از هارت و پورت‌های دشمن نترسیم,

وی تاکید کرد: نباید از هارت و پورت‌های دشمن، سختی، مشکلات و تحریم‌ها بترسیم. هر چقدر آب در آسیاب دشمن بریزید، گرانی و مشکلات ایجاد کنید مردم میدان پشتیبانی از انقلاب اسلامی را خالی نخواهند کرد.

,

 

,

در فرهنگ امام خمینی (ره) تنبلی راه نداشت

, در فرهنگ امام خمینی (ره) تنبلی راه نداشت, در فرهنگ امام خمینی (ره) تنبلی راه نداشت,

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه در فرهنگ امام خمینی (ره) تنبلی راه نداشت، گفت: اگر تمام مسئولان، حوزویان و دانشگاهیان مانند امام خمینی (ره) از ساعت 5 صبح تا 10 شب کار می‌کردند بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شد.

,

 

,

وجود ویروس اشرافی گری در برخی از مسئولان

, وجود ویروس اشرافی گری در برخی از مسئولان, وجود ویروس اشرافی گری در برخی از مسئولان,

ماندگاری با تاکید بر اینکه باید ویروس رفاه‌طلبی و اشرافی گری در برخی از مسئولان حل شود، تصریح کرد: مسئولی که در ویلای هزار متری زندگی می‌کند هیچ وقت درد گرسنگان را نمی‌فهمد.

,

 

,

دشمن به دنبال نا امیدی مردم است

, دشمن به دنبال نا امیدی مردم است, دشمن به دنبال نا امیدی مردم است,

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) امیدوار به نصرت الهی و هدایت خدا بود. حال دشمنان می‌خواهند مردم و مسئولان را ناامید کرده و بذر ناامیدی در کشور بکارند.

,

 

,

این کارشناس مذهبی بیان کرد: بانوان باید اشتغال خانگی را ایجاد کنند چراکه مقام معظم رهبری حدود 10 سال است از کلمه "قتصاد مقاومتی" استفاده می‌کنند اما متاسفانه در اقدام و عمل شاهد انجام کاری از سوی مسئولان مربوطه نیستیم.

,

 

,

ماندگاری با اشاره به یادگارهای امام خمینی (ره) مبنی بر ولایت فقیه، داشتن تفکر بسیجی و وصل به اهل بیت(ع) بودن، گفت: اگر در جمهوری اسلامی ایران به یادگارهای امام خمینی (ره) توجه شود دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.

,

 

,

ولایت فقیه، ستون خیمه نظام است

, ولایت فقیه، ستون خیمه نظام است, ولایت فقیه، ستون خیمه نظام است,

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد، افزود: 40 سال دشمن نتوانسته به کشور آسیب وارد کند چرا که این کشور ولایت فقیه دارد. بنابراین باید قدر ولایت فقیه را بدانیم چراکه ولایت فقیه، ستون خیمه نظام است.

,

 

,

ارزش مسئولان به دلیل سرباز ولایت فقیه بودن است

, ارزش مسئولان به دلیل سرباز ولایت فقیه بودن است, ارزش مسئولان به دلیل سرباز ولایت فقیه بودن است,

این کارشناس مذهبی خطاب به برخی مسئولان، یادآور شد: اگر از مسئولی استقبال میلیونی می‌شود به این دلیل بوده که سرباز ولایت فقیه است اما اگر بدون ولایت فقیه باشید برای شما هیچ ارزشی قائل نیستند.

,

 

,

ماندگاری تصریح کرد: هر کس جلوی ولایت فقیه بایستد جلوی تمام دنیای وی می‌ایستیم.

,

 

,

اگر دیروز انقلابی بودید و امروز مقابل ولایت فقیه ایستادید ارزش ندارید

, اگر دیروز انقلابی بودید و امروز مقابل ولایت فقیه ایستادید ارزش ندارید, اگر دیروز انقلابی بودید و امروز مقابل ولایت فقیه ایستادید ارزش ندارید,

وی با اشاره به اینکه هزاران کانال و سایت می‌خواهند به ولایت فقیه ضربه بزنند، گفت: اگر دیروز انقلابی بودید و امروز مقابل ولایت فقیه ایستادید ارزش ندارید. در اکثر وصیت‌نامه‌های شهدا به پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید شده. امروز پاسداران، نیروهای مسلح، مرزبانان، نماز جمعه و هیأت رزمندگان تفکر بسیجی دارد و هر جا که تفکر بسیجی باشد کارها پیش می‌رود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه