اخبار داغ

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد؛

بزرگی انقلاب به عظمت امام خمینی(ره) است/ انتخاب مقام معظم رهبری نشان از مشروعیت نظام دارد

بزرگی انقلاب به عظمت امام خمینی(ره) است/ انتخاب مقام معظم رهبری نشان از مشروعیت نظام دارد
امام جمعه رفسنجان گفت: انتخاب مقام معظم رهبری پس از امام راحل نشان دهنده مشروعیت نظام و تمامی اموری است که در این نظام انجام می شود، است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ امروز 14 خرداد ماه سالروز ارتحال معمار کبیر و بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است در این روز رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای مد‌ظله‌العالی از سوی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری به عنوان ولی فقیه و رهبر انقلاب انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

آنچه که مهم است شخصیت گرانمایه امام خمینی (ره) است؛ ایشان با اندیشه وسیع و گسترده ای که داشتند آینده نگر بودند و افق های بلند را همواره مد نظر داشتند و با توجه به برون نگری که امام راحل نسبت به محدوده جغرافیایی کشورمان داشتند و همچنین احساس تکلیف نسبت به اسلام و دین داشتند قیام و حرکتی را آغاز کردند و شاگردان امت اسلامی از او تبعیت کردند که این امر موجب پیروزی انقلاب شد.

,

انقلاب شکوهمند ایران اسلامی دارای قداست است و می توان گفت بزرگی انقلاب و نظام به بزرگی و عظمت امام خمینی(ره) است و ایشان موجب تمامی قداس، نورانیت و عظمت انقلاب شده است و همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند "بی نام خمینی انقلاب اسلامی ایران در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست".

,

امیدواریم این نوع تفکر و اندیشه در جامعه بروز و ظهور داشته باشد؛ چرا که این تفکر و اندیشه می تواند انقلاب را به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) برساند و اقامه دولت آن حضرت یکیاز ضرورت ها است.

,

حجت الاسلام و المسلمین عباس رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در گفتگو با راه آرمان؛گفت: امام خمینی (ره) در شب 14 خردا ماه سال 1368 به ملکوت اعلی پیوستند و جسم مطهرشان در بین ما ماند؛ مجلس خبرگان رهبری طی جلساتی در در روز 14 خرداد ماه به وظیفه الهی خود عمل کردند و حضرت امام خامنه ای شخصیت گرانمایه ای را برای رهبری این امت انتخاب کردند.

, راه آرمان,

وی با تأکید بر اهمیت ولایت فقیه ادامه داد: انتخاب مقام معظم رهبری پس از امام راحل نشان دهنده مشروعیت نظام و تمامی اموری است که در این نظام انجام می شود، است.

,

این مقام مسئول بیان کرد: انتخاب هایی که مردم انجام می دهند تمامی آنها نیز مشروعیشان به تنفیذ رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه است یعنی کسی که بالا دست، سرپرست و ولی ملت است.

,

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه ولایت فقیه عنصری ارزشمند احیاء شده در چهل سال گذشته است، ابراز کرد: امروز شاهد درخشش این عنصر هستیم و خوش به سعادت ملت ایران که نعمت ولایت فقیه را دارند و بد به حال ملت هایی که این نعمت ارزشمند را ندارند.

,

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی پور با اشاره به انقلاب مردم در مصر افزود: مبت مصر توانستند در 22 بهمن انقلابشان را به پیروزی برسانند اما به دلیل عدم وجود رهبری و ولایت فقیه انقلابشان مصادره شد و آمریکایی ها دولت دست نشانده خود را بر سر کار آوردند.

,

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از وجود نعمت ولایت فقیه در کشور خاطر نشان کرد: بسیار خوشحالیم که فرزند خلف امام خمینی (ره) حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبری این نظام انتخاب شدند و ان شاالله خداوند توفیق دهد تا قدر دان این نعمت بزرگ باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه