اخبار داغ

عالم اهل سنت هرمزگان:

دولتمردان ساده زیستی امام خمینی(ره) را سر لوحه کار خود قرار دهند/ رهبر انقلاب همواره نقشه های شوم دشمن را خنثی می سازد

دولتمردان ساده زیستی امام خمینی(ره) را سر لوحه کار خود قرار دهند/ رهبر انقلاب همواره نقشه های شوم دشمن را خنثی می سازد
عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه دولتمردان ساده زیستی امام خمینی(ره) را سر لوحه کار خود قرار دهند، گفت: ساده زیستن، رعایت بیت المال و اجرای عدالت از ویژگی های تامل برانگیز امام خمینی (ره)بود که مسئولان و سران مملکت باید با الگو گیری از چنین ویژگی های برجسته ای جامعه را به سمت و سوی انقلابی گری پیش ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صدیق بهجت، امام جمعه اهل سنت بندرلنگه در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه امام خمینی (ره) نعمتی بزرگ برای جامعه اسلامی بودند، گفت: ارائه تدابیر مهم حکومتی برگرفته از قرآن و سنت لازمه ی رهبری در جامعه اسلامی است و نظرات امام خمینی (ره) از تدبر در قرآن و سنت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه با تاکید بر اینکه بزرگان اهل سنت با جان و دل امام خمینی(ره) را قبول دارند، عنوان کرد: عقیده دینی و نظر ایشان سبب موفقیت در تشکیل حکومت اسلامی شد.

,

بهجت با بیان اینکه دشمنان تاثیر گذاری حکومت اسلامی در جهان را جدای از اهداف و نقشه های خود می دانند، گفت: دشمنان با آگاهی از همه گیر بودن انقلاب اسلامی برای تقویت روحیه ایستادگی و مقاومت در جهان دست به هر اقدامی برای شکست این انقلاب می زنند که به فضل الهی تاکنون تمام نقشه های آنها نقش بر آب شده است.

,

وی افزود: امام خمینی (ره) با آگاهی از نقشه های شوم دشمنان آنها را غیر قابل اعتماد دانست و همیشه به این نکته توجه می کردند که آمریکا و اروپا دلسوز کشور اسلامی مانند ایران نیستند و نباید با آنها همکاری کرد.
امام جمعه اهل سنت بندرلنگه امام خامنه ای را تنها سکان دار رهبری انقلاب اسلامی بعد از امام خمینی(ره) دانست و خاطر نشان کرد: شناخت عمیق و آگاهی صحیح از نقشه های شوم دشمنان و اخذ تصمیم مناسب و به موقع و خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان از ویژگی های تحسین برانگیز مقام معظم رهبری است.

,
,

بهجت افزود: امام خامنه ای(مدطله العالی) همان گونه که امام( ره) فرمودند، عمل کردند و توانستند با درایت و پیش بینی های صریح و درست خود و با وحدت و یکپارچگی جامعه اسلامی، انقلاب اسلامی را به مرحله جدیدی برسانند و مردم هم باید با پیروی از رهنمودهای ایشان وحدت جامعه اسلامی را که از ضروریات حکومت اسلامی است را حفظ کنند.

,

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه خاطر نشان‌کرد: ساده زیستن، رعایت بیت المال و اجرای عدالت از ویژگی های تامل برانگیز امام خمینی (ره)بود که مسئولان و سران مملکت باید با الگو گیری از چنین ویژگی های برجسته ای جامعه را به سمت و سوی انقلابی گری پیش ببرند و این ویژگی ها را سرلوحه کار خود قرار دهند و نباید چنین نکات مثبتی دستخوش تغییرات شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه