اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه تفرش:

استکبارستیزی در مکتب فکری امام خمینی(ره) به کمال رسید

استکبارستیزی در مکتب فکری امام خمینی(ره) به کمال رسید
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه تفرش با بیان اینکه استکبارستیزی در مکتب فکری امام خمینی(ره) به کمال رسید، گفت: امام خمینی(ره) اولین قدم مبارزه را مسئله استکبارستیزی و تشکیل حکومت اسلامی قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه تفرش در گفتگو با خبرنگار فرهنگی دیار آفتاب؛بابیان این مطلب که استکبارستیزی در مکتب فکری امام خمینی(ره) به کمال رسید، گفت: امام خمینی(ره) اولین قدم مبارزه را مسئله استکبارستیزی و تشکیل حکومت اسلامی قراردادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

رجبی اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، امام(ره) مهم‌ترین عامل عقب‌ماندگی را سلطه کشورهای استعمارگر می‌دانستند و از همان اوایل حرکت انقلاب اسلامی در سال ۴۲، این خطر را به مردم و حتی شاه گوشزد کردند.

,

وی افزود: امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی با معرفی استکبار یعنی آمریکا به عنوان شیطان بزرگ به مردم و حتی ملل جهان، تنها راه نجات ملت‌ها را رهایی از چنگال استکبار معرفی کردند که پس‌ازآن حرکت‌هایی نظیر تسخیر لانه جاسوسی روی داد که امام(ره) از آن به‌عنوان انقلاب دوم یاد و از آن حمایت کردند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه تفرش بابیان این مطلب که اندیشه استکبارستیزی امام راحل از عوامل پیروزی حکومت اسلامی شد، بیان کرد: باگذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، یکی از عوامل مهم پیروزی‌های حکومت اسلامی در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، زیر بار زور نرفتن، استقلال کشور و پایداری در مقابل سلطه‌طلبان است.

,

رجبی با اشاره به سخنی از امام راحل ادامه داد: ایشان فرمودند: «با همه ابرقدرت‌ها رابطه خود را قطع کنید و حتی درگیر یک رابطه عادی با آمریکا هم نشوید.»

,

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) معتقد بودند که رابطه ایران با آمریکا رابطه گرگ‌ومیش است و آمریکا در روابط خود به دنبال گرفتن امتیازات بیشتر است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه تفرش خاطرنشان کرد: بر اساس اندیشه‌های امام خمینی(ره) قطع رابطه با آمریکا در سال ۵۸ یک موفقیت بود چراکه مردم به توانایی‌های خود بیشتر پی بردند و روی پای خود ایستادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه