اخبار داغ

آیت الله زارعی سبزواری:

دیپلماسی ذلیلانه جایی در سیره امام خمینی (ره)ندارد

دیپلماسی ذلیلانه جایی در سیره امام خمینی (ره)ندارد
استاد حوزه ودانشگاه گفت: دیپلماسی ذلیلانه را نمی توان جایگزین انقلابی گری کرد چرا که این رفتار در سیره امام خمینی و آرمانهای انقلاب نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار آیت الله زارعی سبزواری در مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی با بیان اینکه نمی توان دیپلماسی دلیلانه راددر سیره امام جای داد اظهارداشت: اگر احساس کردید حرکت نهصت کند شد فقط وفقط به خاطر جایگزینی معکوسی است که در ارمانهای  امام انجام داده ایم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: اگر آرمانهای طاغوتی جایگزین آرمانهای الهی شد این حرکت کند شده و حتی خواهد ایستاد.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه اعتراض مردم در زمانه امروز به تبعیض هاست ادامه داد:متاسفانه مردم برای گفتن درد خود به مسئولین باید فرصت زمانی زیادی را صدف کنند واین درحالی ایت که دردابتدای انقلاب این مسئولین بودند که صفوف ابتدایی نماز جماعت را پر میکردند.

ایت الله زارعی با اشاره به اینکه امام خمینی به ما اموخت که برای از بین بردن حاکمیت طاعوت از جامعه باید حاکمیت الله را در جامعه گستراند تصریح کرد: باید کلام خدا راشنید از ان تبعیت کرد وبر اساس سیره رسول الله در جامعه حرکت کرد.

وی به ابلاغ گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد وافزود: همه باید با تمام سلایق ونگرش های سیاسی تحت پرچم ولایت قرار بگیریم وبه دشمن دین واسلام یک کلام نه بگوییم.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/


 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه