اخبار داغ

عضو هیات علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) قم:

مسئولان از اشرافی گری بپرهیزند/استکبار ستیزی از ویژگی های امام راحل

مسئولان از اشرافی گری بپرهیزند/استکبار ستیزی از ویژگی های امام راحل
عضو هیات علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) قم گفت: امام(ره) در پیروزی انقلاب نقش مهمی داشتند و استکبار ستیزی از ویژگی های امام(ره) بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام علی رفیعی ظهر امروز در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) که در مسجد امام(ره) برگزار شد اظهار داشت: در پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور ملت ایران و رهبری امام خمینی(ره) نقش بسیار مهمی داشتند که در کنار هم سبب پیروزی انقلاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: امام خمینی(ره) پس از سالها تلاش و مجاهدت های فراوان توانست جمهوری اسلامی ایران را در این کشور مستقر کند و حکومت ظالم پهلوی را از بین ببرد و امام(ره) بر آموزه های دینی و الگو گرفتن از سیره معصومین(ع) تاکید بسیار داشتنند.

,

 

,

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، علیرغم همه تهدیها، تحریم ها، فشارها و جنگ تحمیلی اما این انقلاب با رهبری امام(ره) همچنان در این مسیر حرکت کرد و توطئه های دشمنان با شکست همراه شد.

,

 

,

وی بیان کرد: استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر دشمن از ویژگی های امام  راحل بود و امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس در برابر استکبار ایستاد و سرانجام به هدف خود که پیروزی ایران بود رسید.

,

 

,

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به این که امام(ره) مدافع حریم ولایت بود خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی های امام(ره) مدافع حریم ولایت بودنشان بود که امروز همه باید الگو بگیریم و همچنان در مسیر ترسیم شده گام برداریم؛ امام خمینی (ره) همواره به مسئولان توصیه داشتند که یاری گر مستضعفان باشند چرا که این افراد پای انقلاب ایستاده اند و امروز نیز همه مسئولان باید از اشرافی گری دوری کنند و در راستای خدمت به مردم و مستضعفان تلاش کنند.

,

 

,

وی با اشاره به سالروز ارتحال امام(ره) تصریح کرد: خبر رحلت امام(ره) ملت ایران را داغدار کرد و حدود 10 میلیون نفر از ملت ایران با چشمانی اشکبار در تشییع امام(ره) حضور داشتند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه