اخبار داغ

یادداشت؛

امام خمینی(ره) یاور مستضعفان انقلابی

امام خمینی(ره) یاور مستضعفان انقلابی
امام خمینی(ره) معجزه قرن و در هم کوبنده ستمگران و حامی مستضعفان انقلابی عظیم در جهان اسلام پدید آورد و با رهبری منحصر به فرد و پیامبرگونه همراه با انقلابیون مخلص و ایثارگر همه دشمنی ها را از میان برداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام؛ امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را پدید آوردند که جهان را از ظلمت به نور هدایت کرد و ابر قدرت های مادی را به چالش کشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

به همین علت نیز برای اولین و آخرین بار در اردوگاه شرق و غرب تنها جایی که کاملا هماهنگ وارد صحنه نبرد علیه یک نظام شدند همین اقدام علیه نظام اسلامی بود.

,

در این دشمنی از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند از نفوذ و جریان سازی تا ایجاد احزاب و گروه های وابسته.

,

این جریانات به محض ییروزی انقلاب اسلامی دشمنی و اقدام علیه نظام را شروع کردند و جنگ مسلحانه، جاسوسی، ایجاد گروهک های ملحد و وابسته تحت عنوان حامیان خلق که سر در آخور سفارت خانه های قدرت ها داشتند از جمله اقداماتشان بود.

,

لیکن امام(ره) با رهبری منحصر به فرد و پیامبرگونه همراه با انقلابیون مخلص و ایثارگر خود همه این دشمنی ها را از میان برداشت.

,

دشمن اخرین تیر در ترکش خود یعنی جنگ خارجی را به نظام اسلامی تحمیل کرد.

,

تفاله های نوکر احنبی مانند احزاب غرب گرا هم علیه کشور و نظام به همکاری با حزب بعث عراف پرداختند و کشور نیز با عراق وارد جنگ سخت و بزرگی شد.

,

از طریق دولت وابسته بازرگان و جریان نفوذی نهضت ازادی در برابر جریانات نفوذی و ضد انقلاب کاملا تسلیم و بازنده بود و همین موضوع استقلال و یکپارچگی کشوررا تهدید می کرد و ضدانقلاب که توانسته بود کردستان و آذربایجان غربی را اشغال کنددیگر قصد داشت آخرین سنگرهای کشور را در پاوه اشغال کند.

,

امام خمینی در پیامی تاریخی به دولت اولتیماتوم داد اگر 48 ساعت دیگر مشکل کردستان حل نشود باید استعفا بدهد و به عنوان فرمانده کلل قوا به نیروهای مسلح دستور داد غائله کردستان حل شود و شد.

,

شروع جنگ تحمیلی کشور را متلاطم و و مسئولین را کشور را به شوک برد لیکن امام(ره) فرمودند چنان سیلی به صدام و اربابانش می زنیم که از جایشان بلند نشوند و همین یک جمله آرامش خاصی در کشور ایجاد کرده بود.

,

آری امام(ره) با رهبری پیامبرگونه یک دهه نظام را رهبری و کشور را از تلاطم های شدید به آرامشی اطمینان بخش هدایت کرد و در 14 خرداد 68 آن فرزانه بزرگ عروج کرد و در این شرایط حساس سکان مدیریت انقلاب اسلامی را به شاگرد و فرزند خلفشان امام خامنه ای بسپارد.

,

امام خمینی(ره) معجزه قرن و در هم کوبنده ستمگران و حامی مستضعفان انقلابی عظیم در جهان اسلام پدید آورد که یادآور بعثت پیامبر بود.

,

امام خامنه ای سه دهه بسیار سخت و طاقت فرسا که دشمنان از هیچ چالشی علیه نظام و کشور روی گردان نبودند با رهبری علی وار و حمایت مردم در انقلاب اسلامی بارها حرکت و نفوذ حریان های خارجی دشمن را با شکست مواجه کرده اند.

,

امروز به اعتراف دوست و دشمن رهبری بی نظیر در جهان محسوب می شوند که نظام اسلامی قدرتمندانه و مقتدرانه به پیش می بردو دشمن نیز سرخورده آخرین تلاش های خود را برای مهار پیشرفت این کشور را علیه ملت ایران بکار می گیرد و لیکن به فضل خدا و رهبری امام خامنه ای این آخرین تلاش ها در زمینه های اقتصادی و فرهنگی نیز با تمام قوای داخلی و ا خارجی با شکست مواجه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه