اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل

امام خمینی(ره) انقلابی‌ترین سیاست‌مدار و سیاسی‌ترین انقلابی در تاریخ معاصر است

امام خمینی(ره) انقلابی‌ترین سیاست‌مدار و سیاسی‌ترین انقلابی در تاریخ معاصر است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل امام خمینی(ره) را انقلابی‌ترین سیاست‌مدار و سیاسی‌ترین انقلابی عنوان کرد و گفت: امروز اندیشه‌های امام خمینی(ره) مرزهای ایران اسلامی را پشت سرگذاشته و به اقصی نقاط عالم بسط و گسترش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به تبیین ویژگی های حضرت امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) تئوریسینی بزرگ، صاحب‌نظری برجسته، تحلیل‌گر سیاسی فوق العاده، استراتژیست بلند پایه، آینده‌نگری قوی، جهان‌بینی منحصر به فرد، دکترین عالی و پیچیده، ژرف‌نگری در امور بخشی از عنوان‌هایی است که شخصیت‌های جهانی به حضرت امام خمینی(ره) داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به رهبری بی‌نظیر امام خمینی(ره) در مبارزه با طاغوت و ظلم‌ستیزی تصریح کرد: ایجاد روح خودباوری در بین ملت ایران اسلامی و سایر ملت‌های مسلمان و آزاده جهان مورد تاکید ایشان بود و برای این منظور از دو تاکتیک تحقیر قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها و القاء روح بزرگ‌منشی و عزت اسلامی در بین مردم استفاده می‌کردند.
,

وی با بیان اینکه در ایام انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) سعی بسیار زیادی داشتند که عزت از دست رفته را به مسلمانان برگردانند، خاطرنشان کرد: این مهم جز با تفهیم جهان بینی عظیم اسلامی مقدور نبود و سیاست بی‌نظیر امام و ارائه راهبردهای علمی و عملی این امر را محقق کرد.

,

ستوده، امام خمینی(ره) را انقلابی‌ترین سیاست‌مدار و سیاسی‌ترین انقلابی عنوان کرد و افزود: اندیشه‌های امام راحل(ره) مرزهای ایران اسلامی را پشت سرگذاشته و به اقصی نقاط عالم بسط و گسترش یافته است.

,

وی در پایان سخنان خود ضمن تاکید بر لزوم پایبندی به ارزش‌های امام و عمل به فرامین راه‌گشای ایشان در امور مختلف سیاسی، علمی، فرهنگی، اخلاقی در جامعه گفت: نام امام خمینی(ره) الهام‌بخش مبارزان و یاد ایشان امیدآفرین برای روزهای بهتر و آیندۀ روشن‌تر است. امروز آزادگان جهان از امام خمینی(ره) به عظمت یاد می‌کنند.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه