اخبار داغ

استاد دانشگاه های اردبیل:

مجاهدت، عظیم ترین کار امام خمینی(ره) است/ فراموشی اندیشه‌ی امام، مهمترین هدف دشمنان از تحریف امام

مجاهدت، عظیم ترین کار امام خمینی(ره) است/ فراموشی اندیشه‌ی امام، مهمترین هدف دشمنان از تحریف امام
استاد دانشگاه های اردبیل به علل دشمنان در تحریف سخنان حضرت امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: هدف از تحریف به فراموشی سپرده‌شدن فکر و اندیشه‌ی امام و از بین رفتن مرز بین باطلان و پیروان حقیقی امام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین محسنی استاد دانشگاه های اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به تبیین شخصیت و اندیشه‌های امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) ریشه‌ی سلطنت را در یک سرزمین خشکاند و یک نظام مقتدر و مردمی ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی در ادامه سخنان خود به علل و عوامل دشمنان اسلام در تحریف سخنان حضرت امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: هدف از تحریف به فراموشی سپرده‌شدن فکر و اندیشه‌ی امام و از بین رفتن مرز بین باطلان و پیروان حقیقی امام است.
,

این استاد دانشگاه تحریف را بهره‌برداری همسو با منافع خود تعریف کرد و افزود: افراد برای‌اینکه اهداف خود را جلو ببرند فضایی برای تخریب و مخالفت ایجاد می‌کنند و به تحریف حقایق می‌پردازند.

,

محسنی کار عظیم امام (ره) را مجاهدت عنوان کرد و تصریح کرد: امام خمینی ریشه‌ی سلطنت را در یک سرزمین خشکاند و یک نظام مقتدر و مردمی ایجاد کرد.

,

این استاد دانشگاه با بیان اینکه  اندیشه‌ی امام خمینی یک رویکرد جهانی داشت و محدود به یک نقطه و سرزمین نبود، خاطرنشان کرد: تحریف شخصیت امام خمینی (ره) موضوعی مهم است که اولین بار مقام معظم رهبری به آن اشاره کرد.

,

رئیس اندیشکده بسیج اساتید استان اردبیل با بیان اینکه امام خمینی(ره)، آمریکا را شیطان بزرگ نامید، گفت: امام خمینی(ره) در مقابل اسلام متحجر و سکولار ایستادگی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه