اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

استکبار درصدد نابودی وحدت مسلمانان است/ پیمودن راه امام راحل ایران را به عظمت می رساند

استکبار درصدد نابودی وحدت مسلمانان است/ پیمودن راه امام راحل ایران را به عظمت می رساند
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شکوه عظمت ملت ایران با آرمان های امام خمینی (ره) و ادامه راه ایشان میسر است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما،سردار  جلیل بابازده قانع در مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد امام خمینی (ره) در مسجد اعظم اردیبل اظهار داشت: امام خمینی معمار کبیر انقلاب احیاگر اسلام ناب محمدی بود و بر همگان وظیفه دراستای ترویج تفکرات امام راحل و آرمان‌های ایشان تلاش کنند چرا که داشته هایمان از برکت وجودی حضرت امام خمینی (ره) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه عشق و ارادت به امام عشق به خوبی ها است، افزود: هدف از برگزاری مراسم گرامیداشت امام راحل ادامه راه ایشان و نهضت پاک انقلاب است و بایستی یاد و خاطره امام همیشه در دلها  زنده نگه داشته شود و امروز این مراسم یاد آور روزهای سخت انقلاب و از دست دادن امام عظیم الشان انقلاب است.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام با بیان اینکه حفظ وحدت جزو اولویت های امام بود، گفت: استکبار امروز به دنبال  شکستن وحدت میان ملت ایران و همه مسلمین جهان است و امروز حضور در صحنه های انقلاب و مراسمات ملی که اتحاد و انسجام ایران را نشان می دهد لرزه بر اندام دشمن می اندازد.

,

وی ادامه داد: شکوه عظمت ملت ایران با آرمان های امام خمینی (ره) و ادامه راه ایشان میسر است و الحمدالله ملت بصیر ایران پایبند به عهدو پیمان ۴۰ سال پیش با امام راحل هستند و اجازه هیچگونه دخالت در امور کشور را به دشمن نخواهند داد.

,

بابازده بیان کرد: در راه این انقلاب خون های بسیاری تقدیم شده اشت و داشته هایمان مرهون همان خون پاک شهدا است و همه وظیفه داریم در راستای حفظ حرمت این خون ها و دستاورها راه شهدا را ادامه دهیم و درمراسماتی که برای شهدا و امام خمینی (ره) درس آزادگی به ما داده است حضور داشته باشیم.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام با بیان اینکه مسئولان و مردم اهتمام ویژه ای به مراسمات ملی و مذهبی داشته باشند افزود: یاد امام همیشه پاینده است و پرچم این انقلاب که هم اکنون در دست امام خامنه ای است و به لطف خدا به دست صاحب اصلی این انقلاب ضرت مهدی موعود (عج) سپرده خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه