اخبار داغ

دشمن هنوز از نام خمینی هراس دارد/ کسانی که وارد عرصه انتخابات می شوند اول باید اخلاق داشته باشند

دشمن هنوز از نام خمینی هراس دارد/ کسانی که وارد عرصه انتخابات می شوند اول باید اخلاق داشته باشند
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه همدان گفت؛ دشمن هنوز از نام خمینی می ترسد و بعد از گذشت ۳۰ سال دشمن دنبال ترور شخصیت امام است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،  آیت الله شعبانی در مراسم سالگرد امام خمینی ره در حسینیه امام همدان گفت: در آستانه ۱۵ خرداد هستیم و شهدای زیادی را در این روز تقدیم کردیم.
وی ادامه داد؛ امروز سالروز رحلت مردی است که اسلام را به معنای واقعی کلمه زنده کرد و اسلام را از گوشه حجره ها و عزلت به متن جامعه آورد و در ان پیاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,

امام جمعه همدان گفت: امام مرد مقاومت و ایستادگی بود که در تاریخ اسلام درخشید و بعد از ۱۴۰۰ سال آنچه علما در حوزه ها عنوان کردند در جامعه عملی کرد و زحمات زیادی برای اقامت توحید در جامعه کشید و توحید را در جامعه محقق کرد .

,

وی عنوان کرد: بعد از گذشت ۳۰ سال بحث ترور شخصیت امام مطرح است و کتابهایی که که علیه امام نوشته شد و شبهه فراکنی کرد بعد از سال ۸۰ نگارش شده اند و دشمن آرمان های امام را هدف قرار گرفته است.

,

آیت الله شعبانی گفت: ویژگی های اخلاقی امام بسیار زیبنده بود و از نظر اخلاق نظری و عملی پیشرو بود اما متاسفانه به جنبه های علمی و اخلاقی کمتر پرداخته شده است و فقط جنبه های سیاسی آن مطرح شده است.

,

وی بیان کرد؛ امام ۷ سال در مکتب عرفانی مرحوم شاه آبادی بزرگ شد و در نهایت امام کسی شد که تجسم آموزه های قرآن و تعالیم دینی بود و رفتار و کردار و سیاست ورزی و ارتباطش با مردم تجسم تعالیم دینی بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه