اخبار داغ

قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی:

کمیته امداد بیش از ۱۱ هزار شغل در خراسان رضوی ایجاد کرد

کمیته امداد بیش از ۱۱ هزار شغل در خراسان رضوی ایجاد کرد
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: پارسال کمیته امداد با ایجاد ۱۱ هزار شغل برای افراد تحت پوشش معادل ۱۲ درصد اشتغال استان را محقق کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ سلمان دانشور صبح امروز در جمع نمازگزاران عید فطر تربت حیدریه اظهار کرد: در سطح استان ۴۵۰ هزار نفر در قالب ۲۰۰ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد هستند که سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری ماهیانه به آنها پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی تصریح کرد: پارسال ۱۱ هزار وام ضروری به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان پرداخت شد و بیش از ۳۴ هزار دانش آموز و دانشجو در استان با کمک ۷۰ هزار حامی از بسته های کمک آموزشی و تحصیلی استفاده کردند.

,

دانشور بیان کرد: سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان برای خانواده های تحت پوشش استان هزینه شده و بالغ بر ۲ هزار مسکن در روستاها و شهرها نیز خریداری، احداث و یا مرمت و بهسازی شده است.

,

قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی افزود: پارسال حدود ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و امدادی به خانواده ها پرداخت شده و امسال هم بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات با توجه به سال رونق تولید برای خانواده های تحت پوشش در نظر گرفتیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه