اخبار داغ

خطیب نماز عید فطر در همدان:

عید فطر روز بازگشت به فطرت‎ها است

عید فطر روز بازگشت به فطرت‎ها است
خطیب نماز عید فطر در همدان با بیان اینکه عید فطر یعنی عید برگشت به حالت سلامت نفس گفت: انسان با فطرت و توجه به ملکوت خدا زاییده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، حجت‌‎الاسلام حبیب‎الله شعبانی در خطبه های نماز عید فطر استان همدان با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یک ماه رعایت در ماه مبارک رمضان نشان داد که میتوانیم در مسیر عبودیت خدا گام برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه فلسفه ماه رمضان اتمام حجت خدا با ما است افزود: دیدید که در ماه رمصان میشه روزه گرفت, دروع نگفت و ما در ماه رمضان حرکت و سرعت گرفتیم به سمت پروردگار عالم و این اتمام حجت خداوند با ماست که میشود عبودیت را همیشگی کرد.

,

خطیب نماز عید فطر در همدان با بیان اینکه عید فطر یعنی عید برگشت به حالت سلامت نفس  گفت: انسان با فطرت و توجه به ملکوت خدا زاییده شده است.

,

وی ادامه داد: در این دنیای خاکی گاهی اوقات فطرت فراموش میشود و عید فطر بازگشت به فطرت ها است.

,

 

,

, ,


حجت الاسلام شعبانی ضمن توصیه به جوانان به توجه فراوان به نماز گفت: آنچه که میتواند جامعه را به تعالی برساند و نماز و عبودیت است.

,
,

وی در ادامه خطبه های نماز عید فطر ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس گفت:
حضور همه شما در روز قدس فرصتی شد تا از مردم دارالمومنین شهر همدان قدردانی کنیم و این حضور شما نشاندهنده درک بالای سیاسی و اجتماعی شما مردم عزیز است.

,
,

 

,

, ,


نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: یادی کنیم از امام امت که آنچه که از نام اسلام باقی است مدیون عظمت ها و شجاعت های این مرد بزرگ است.

,
,

 

,

, ,

 

,

وی ادامه داد: اگر امروز تشیع عزت پیدا کرده به برکت  نفس های قدسی این مرد بزرگ است.

,

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه امام انقلاب را با نهج البلاغه شروع کرد گفت: اگر امام در مسیر الهی قرار گرفت مبتنی بر قرآن و نهج ابلاغه بود و این انقلاب برگرفته ار خطبه ها و صداهای علی بن ابیطالب است.

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه