اخبار داغ

امام جمعه تویسرکان در خطبه‎های نماز عید سعید فطر:

هیچ انسان با شرفی و عاقلی در برابر تهدید دشمن کرنش نمی کند/فساد اجتماعی در امریکا موج می زند

هیچ انسان با شرفی و عاقلی در برابر تهدید دشمن کرنش نمی کند/فساد اجتماعی در امریکا موج می زند
امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه به فرموده رهبر انقلاب هزینه تسلیم به مراتب بالاتر از هزینه مقاومت است گفت: طبق آموزه های دینی, علم و تجربه هیچ انسان عاقلی در برابر زور و تهدید کرنش نمی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز عید سعید فطر در تویسرکان گفت: انتظار فرج افضل اعمال است.
وی با تأکید بر اینکه هرجه توجه به امام زمان (عج) و ائمه بیشتر باشد پیروزی نزدیک است,اظهار کرد: پیروزی نهایی شیعه در گرو حرکت در مسیر امام عصر(عج) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,

 

,

, ,

امام جمعه تویسرکان افزود: خدا را بینهایت سپاس می گوییم که همه در راهپیمایی روز قدس علیه غده سرطانی اسرائیل شکوهی بزرگ خلق کردند.
حجت الاسلام موحدی در ادامه با گرامیداشت یاد امام و شهدای 15 خرداد
عنوان کرد:  به فرموده رهبر معظم انقلاب یکی از شاخصه های برجسته و ممتاز امام که او را در دنیا معرفی کرد ایستادگی و صلابت ایشان در برابر کفر بود و این ایستادگی از روی عقل, دین,قرآن و منطق است چرا که هر انسان با شرفی در برابر زور و تهدید کرنش نمی کند.

,
,
,

 

,

, ,

وی تصریح کرد: آموزه های دینی, علم و تجربه ثابت کرده اگر در برابر کفر بایستیم پیروزیم و همه می دانیم که هزینه تسلیم بالاتر از هزینه ایستادگی است.
امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: آل سعود نمونه بارزی از تسلیم است که امریکا و این روزها به ویژه ترامپ هم او را  را هم سرکیسه می کند و هم تحقیر.
حجت الاسلام موحدی ادامه داد:  امرکوز قدرت دفاعی ایران اسلامی و بالاتر جبهه مقاومت اسلامی در بالاترین سطح است و امریکا با دو هزار و 200 میلیارد دلار بدیهی و فساد اجتماعی رو به نابودی است.

,
,
,

 

,

, ,

, ,


 

, ,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه