اخبار داغ

امام جمعه یزد در خطبه نماز عید فطر:

پنجه آهنین مسئولین و اراده مردم راه نجات از مشکلات اقتصادی است

پنجه آهنین مسئولین و اراده مردم راه نجات از مشکلات اقتصادی است
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه در اقتصاد کشور بن بستی نداریم و مشکلات را باید با پنجه آهنین مسئولان و اراده مردم برطرف سازیم، افزود: برای رفع مشکلات کشور همگان باید بسیج شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله ناصری در خطبه های نماز عید فطر با بیان این‌که وحدت عملی بین مردم و مسئولان مهمترین نیاز توسعه کشور در شرایط کنونی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای مردم سالاری دینی و حراست از ارزش‌های اسلامی ایجاد شده و فقط با وحدت و همبستگی ملت مسلمان حفاظت می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه دشمن نفس‌های آخر خود را می‌کشد گفت: آنها دنبال نابودی ایران اسلامی هستند و این در حالی است که خودشان در حال افول و نابودی هستند.

,

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: دشمنان توانی برای ایستادگی در مقابل جمهوری اسلامی ندارند و نفس‌های پایانی خود را می‌کشند.

,

وی با اشاره به اینکه در اقتصاد کشور بن بستی نداریم و مشکلات را باید با پنجه آهنین مسئولان و اراده مردم برطرف سازیم، افزود: برای رفع مشکلات کشور همگان باید بسیج شوند. ما در کشور امکاناتی داریم که بسیار بهتر است کشورهای دیگر است ولی چون بی توجهی و تنبلی برخی را در کشور می‌بینیم سبب شده که مشکلاتی داشته باشیم.

,

ناصری اذعان کرد: در مقابل مشکلات و سختی‌ها نباید حالت انفعال و عقب زدگی داشته باشیم بلکه باید با جدیت باید بتوانیم مشکلات کشور را مرتفع و تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی سازیم.

,

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه انسان‌ها باید تلاش داشته باشند که هر آنچه در ماه مبارک رمضان کسب کردند حفظ کنند افزود: ما باید در این مسیر پایدار باشیم و صفحه زندگیمان سفید، طیب و طاهر بماند و در راستای ترک اشتباهاتمان برآییم.

,

وی در ادامه با اشاره به روز 15 خرداد گفت: این روز شروع نهضت اسلامی و روزی بود که مردم ایران در مقابل طاغوت ایستادگی کردند و به شکلی مقاومت کردند که اسلام در ایران شکل گرفت تا بتوانند به اهداف و آرمان‌های خود دست یابند.

,

ناصری اضافه کرد: بعد از رحلت امام خمینی (ره)، در این سال‌ها شاهد بودیم که امام خامنه‌ای گفته‌های امام را به خوبی در ایران اسلامی پیاده سازی کردند و این مسیر را به خوبی طی کردند.

,

امام جمعه یزد در پایان سخنان خود با بیان این‌که مومنان باید حسنات ماه رمضان را تداوم دهند، خاطرنشان کرد: عید سعید فطر عید توفیق ادای تکلیف بندگی به محضر حضرت احدیت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه